Grupa Pepco wprowadziła z końcem stycznia br. ponad 2 tysiące produktów Pepco na półki ponad 850 sklepów Poundland w Wielkiej Brytanii i Irlandii, podała spółka. Rozwój oferty koordynowany jest głównie z Poznania, gdzie mieści się centrala Pepco.
Pojawienie się nowych akcesoriów domowych – od przyborów kuchennych, przez dekoracje łazienkowe, po elementy wystroju wnętrz – w Poundland jest następstwem ubiegłorocznych zmian w ofercie odzieżowej sieci, która obejmowała również wprowadzenie produktów zapewnianych przez Pepco, w tym w szczególności odzieży dziecięcej. Tym samym klienci z rynków liczących ponad 70 mln mieszkańców zyskali dostęp do asortymentu oferowanego w sklepach Pepco w całej Europie, podano.
„To największa metamorfoza ogólnej oferty w trzydziestoletniej historii Poundland i bardzo ważna zmiana dla naszych klientów, nie tylko ze względu na doskonałą wartość nowego asortymentu. Ukończenie przejścia zarówno z asortymentu odzieżowego, jak i domowego do odnowionych linii produktowych zapewnianych przez Pepco, nie tylko nada naszym sklepom nowy wygląd, ale także zapewni niesamowitą wartość, którą możemy zaoferować naszym klientom” – powiedział commercial director Poundland Tim Bettley, cytowany w komunikacie.
Spółka podkreśliła, że rewolucja ofertowa w Poundland jest efektem ciągłego rozwoju Grupy Pepco, która stawia na sprawdzony, rentowny model sklepów, przekładający się na wzmacnianie marki wiodącego europejskiego detalisty. Globalne zakupy realizowane są przez spółkę zależną Grupy, PGS, która od 2023 roku jest w pełni zintegrowana z biznesem Pepco i łączy sieć z ponad 700 producentami, co pozwala na wybór najlepszych jakościowo i cenowo produktów.
„Dzięki współpracy z PGS, mamy bezpośredni dostęp do produktów u źródeł, co daje nam wyjątkowe możliwości ich rozwoju, dopasowania do potrzeb naszych klientów i negocjowania możliwie jak najniższych cen. W ten sposób możemy wybierać najciekawsze; najlepsze jakościowo i cenowo rozwiązania. A dodatkowo tworzyć i zamawiać produkty wyjątkowe i dostępne tylko w naszych sklepach. Kluczową rolę w tym procesie pełni dział Commercial Pepco, zatrudniający dziś 400 osób pracujących głównie w naszej siedzibie w Poznaniu, którzy odpowiedzialni są za kreowanie wyjątkowej oferty jak najlepiej odpowiadającej potrzebom naszych klientów, którzy poszukują produktów dobrej jakości, w niskiej cenie” – powiedziała Pepco Group commercial director Agnieszka Jaworska.
Grupa Pepco ma obecnie ponad 4800 sklepów w 21 krajach i zatrudnia ok. 47 000 osób.
Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z sieci detalicznych Pepco, Dealz i Poundland. Spółka zadebiutowała na GPW w 2021 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.
Źródło: ISBnews