Movie Games szykuje road show dla funduszy prezentujący zredefiniowany model biznesowy i road mapę premier, poinformował ISBtech prezes Mateusz Wcześniak. Kontynuuje działania zmierzające do realizacji programu menedżerskiego.
„Jesteśmy w stałym kontakcie z funduszami, ale czekaliśmy, żeby przeprowadzić roadshow na bazie umów z konsolami, obecnością na nich i faktycznie konkretnym planem na nadchodzące lata. Pokazuje on, że będziemy stabilną spółką, która będzie dodawała kolejne źródła przychodu do swojego portfela. To się dzieje i dlatego teraz jest moment, kiedy zaczynamy roadshow. To będzie proces udowadniania skuteczności naszych działań. Dzięki systematycznym premierom będziemy mogli regularnie pokazywać słuszność naszego zredeniowanego modelu. Przenieśliśmy się na główny rynek GPW, żeby mieć dostęp do podmiotów, które są bardzo profesjonalne. Takie fundusze muszą dostać konkretny scenariusz, który będzie realizowany i jesteśmy gotowi go pokazać” – powiedział ISBtech Wcześniak.
Zredefiniowany model biznesowy grupy Movie Games bazuje na trzech „mocnych IP” („Drug Dealer Simulator”, „Lust From Beyond”, „Alaskan Road Truckers”), know-how ich rozwoju oraz zbudowanym społecznościom graczy wokół tych tytułów. Movie Games zakłada kumulację premier w okresie 2025-2026, w tym „DD1” i „DD2” na konsole, DLC „Casino”, spinoff „Narcos”, a także premiery z back catalogu, jak „Brewpub”, „Lust from Beyond” (LFB) na konsolach czy kontynuację „Alaskan Road Truckers”.
W kwestii programu menedżerskiego prezes wskazał, że trwa proces apelacji do odrzucenia jego wpisu w sądzie.
„Po konsultacjach prawnych stwierdziliśmy, że wybieramy drogę apelacji, która obecnie trwa i nie wiemy jak długo potrwa. Niemniej będziemy decydowali się na przeprowadzenie kolejnego walnego, które będzie miało na celu finalną realizację programu. Zweryfikujemy listę osób, którzy mają uczestniczyć w programie motywacyjnym i przyznawanych im akcji. Nie zmienia się idea, żeby nie obciążać budżetu MG. Rosnące pensje konsumowałyby znaczną część przychodów nawet przy większej liczbie premier. Uważamy, że w obliczu ekstremalnie trudnej sytuacji globalnego gamedevu siła MG ma tkwić w mocnych IP i gotówce na rachunkach. Program motywacyjny ma związać kluczowe osoby akcjami, wspólnym interesem, a także porozumieniem akcjonariuszy. Chodziło o to, żeby pokazać silny akcjonariat Movie Games, zorientowany na generowanie zysku i dalszy rozwój spółki” – zaznaczył Wcześniak.
Movie Games to wywodzący się z Polski globalny wydawca gier wideo. Portfolio Movie Games zawiera gry przygodowe (seria „Lust”), symulatory („Drug Dealer Simulator”, „Gas Station Simulator”, „MythBusters” i „Alaskan Road Truckers”), a także przedstawicieli innych gatunków, takich jak strategia czy first-person shooter. Spółka zadebiutowała na rynku NewConnect w 2018 r., zaś w styczniu 2023 r. przeniosła notowania na rynek główny GPW.
Źródło: ISBnews