7Levels dostrzega duże zainteresowanie swoim najważniejszym tytułem – „Kong: Survivor Instinct”, wprowadzonym na rynek z końcem października ub.r., i planuje kontynuować działania, które pozwolą utrzymać długi ogon sprzedażowy, poinformował wiceprezes Krzysztof Król.
„Premiera 'Kong: Survivor Instinct’ to kamień milowy w rozwoju 7Levels. Zauważamy duże zainteresowanie grą i planujemy kontynuować działania, które pozwolą utrzymać długi ogon sprzedażowy. […] Obecnie koncentrujemy się na intensywnej promocji oraz naprawie błędów zgłaszanych przez graczy. Tytuł bierze udział w szeroko zakrojonych akcjach marketingowych na platformach Steam, GoG, PlayStation i Xbox, co znacznie zwiększa jej potencjał sprzedażowy i wzmacnia rozpoznawalność marki 7Levels” – powiedział Król, cytowany w komunikacie.
Kampania obejmuje współpracę z influencerami, działania w mediach społecznościowych oraz aktywną komunikację z graczami, dodał.
„W IV kwartale 2024 roku 'Kong: Survivor Instinct’ cieszył się największym zainteresowaniem na konsoli Sony PlayStation 5, gdzie osiągnął najlepsze wyniki. Drugą najchętniej wybieraną platformą był Steam. Natomiast na rynkach azjatyckich, gdzie za dystrybucję gry odpowiada 4Divinity Pte Ltd, to właśnie Steam odnotował najwyższy udział w sprzedaży, stanowiąc około 31% całkowitej sprzedaży na tej platformie. Warto zaznaczyć, że przychody ze sprzedaży gry 'Kong: Survivor Instinct’ stanowiły około 75% ogólnych przychodów ze sprzedaży wszystkich gier z portfolio studia, nie wliczając wynagrodzenia od 4Divinity Pte, Ltd wynikającego z podpisanej umowy wydawniczej” – czytamy w komunikacie.
7Levels podkreśla, że podjęte w IV kwartale br. działania (agresywne promocje cenowe w okresie świątecznym na gry z portfolio wydawniczego spółki) oraz premiera najważniejszego dotychczas tytułu – gry „Kong: Survivor Instinct” zaowocowały osiągnięciem przychodów ze sprzedaży na poziomie 1 721 tys. zł (wzrost o 157,76% r/r). Wzrost spowodowany był przede wszystkim wprowadzeniem do sprzedaży gry „Kong: Survivor Instinct”.
W IV kwartale 2024 r. zysk netto wyniósł 722 tys. zł w porównaniu do straty netto na poziomie 754 tys. zł w IV kw. 2023 r.
„Na wyniki finansowe spółki osiągnięte w IV kwartale 2024 r. wpływ miały również przysługujące platform holderom (Nintendo, Steam, Sony, Microsoft, GoG) oraz zewnętrznym deweloperom prowizje wynikające z zawartych ze spółką umów, które pomniejszają przychody spółki z tytułu sprzedanych gier” – czytamy w raporcie kwartalnym.
Spółka prowadzi także wstępne prace nad prototypowaniem kolejnych projektów w tym remastera pierwszej autorskiej gry „Castle of Heart”. Tytuł planowany jest do wydania na wszystkich wiodących platformach: PC, PlayStation, Xbox Series oraz Nintendo Switch. Dodatkowo, w ramach strategii dywersyfikacji źródeł przychodów, 7Levels przenosi kolejne gry na nowe platformy, których premiery zaplanowane są na nadchodzące okresy. Wśród projektów znajdują się porty „Fight Legends: Fighting Games”, „Football Cup 2025” oraz „Tennis Open 2025” na konsolę Nintendo Switch, wymieniono też w komunikacie.
„Stabilizacja sytuacji finansowej, spodziewany długi 'ogon sprzedażowy’ tytułu z IP Monstervers, rozwój nowych projektów oraz opracowywanie kolejnych portów gier zewnętrznych deweloperów pozwalają nam z optymizmem patrzeć w przyszłość i na nadchodzące kwartały” – podsumował Król.
7Levels to akredytowany deweloper gier wideo na konsole Nintendo, specjalizujący się w produkcji gier platformowych. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od czerwca 2018 r.
Źródło: ISBnews