PKO Bank Polski (PKO BP) sprzedał do tej pory ponad 100 tys. polis komunikacyjnych (są dostępne w ofercie od września 2018 r.) podał bank. W ciągu dwóch lat bank planuje wzrost liczby sprzedanych polis do 500 tys.
Bank sprzedaje ubezpieczenia komunikacyjne wiodących na rynku firm, dając klientom możliwość wyboru najbardziej korzystnej cenowo pojedynczej polisy lub pakietu ubezpieczeniowego, przy czym na pakiet mogą składać się polisy różnych ubezpieczycieli. We współpracy z AXA, Benefia (marka Compensa), Proama (marka Generali), InterRisk, Link4, oraz PKO Ubezpieczenia bank oferuje polisy OC z Zieloną Kartą, AC, NNW i Assistance. Ubezpieczenia OC, AC, NNW i Zielona Karta mają taki sam zakres, niezależnie od towarzystwa ubezpieczeniowego, przy czym AC i NNW oferowane są w trzech wariantach, podano.
„Siedząc w domowym zaciszu każdy korzystający z iPKO lub IKO może kupić podstawową ochronę OC lub cały pakiet ubezpieczeń kompleksowo chroniący przed ryzykami związanymi z użytkowaniem auta. PKO Bank Polski sprzedaje ubezpieczenia pojazdów przy wykorzystaniu unikalnej porównywarki produktów kilku firm, pozwalającej na przejrzyste i przystępne zestawienie ofert i wybór przez klienta najkorzystniejszej z nich. Unikatowa na rynku możliwość zakupu polisy zyskuje coraz większą popularność. Świadczy o tym przekroczenie liczby 100 tys. ubezpieczeń komunikacyjnych kupionych w banku. Klienci doceniają przejrzystość zasad i łatwość z jaką można dokonać wyboru” – powiedziała dyrektor departamentu ubezpieczeń Karolina Scacciatelli-Wyszyńska, cytowana w komunikacie.
Proces sprzedaży jest tak przygotowany, aby sprostać wymaganiom klientów, mających różne oczekiwania co do zakresu, sumy ubezpieczenia i sposobu likwidacji ewentualnych szkód oraz kosztów ubezpieczenia. Możliwy jest zakup polisy nawet z 6-miesięcznym wyprzedzeniem, zaznaczono.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Aktywa razem banku wyniosły 348,04 mld zł na koniec 2019 r. Akcje banku od listopada 2004 r. notowane są na GPW.
Źródło: ISBnews