Szacunkowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy LiveChat Software w okresie kwiecień – czerwiec 2020 (I kwartał roku finansowego 2020/21) wyniosły 10 358 268 USD i były o 31,3% wyższe od osiągniętych w I kwartale 2019/20 roku finansowego, podała spółka.
„W analogicznym okresie poprzedniego roku (kwiecień – czerwiec 2019) skonsolidowane przychody wyniosły 7 888 112 USD” – czytamy w komunikacie.
W okresie styczeń – marzec 2020 r. (IV kwartał roku finansowego 2019/20) skonsolidowane przychody wyniosły 9 073 430 USD.
Najważniejsze trendy, które wpłynęły na osiągnięty wynik to:
- wzrost ARPU (średni, miesięczny przychód na abonenta) produktów LiveChat i ChatBot zarówno w ujęciu rocznym, jak również w porównaniu do poprzedniego kwartału,
- istotny wzrost liczby klientów produktów LiveChat i ChatBot,
- spadek churn (współczynnik odejść) w maju i czerwcu w stosunku do poziomów zanotowanych w marcu i kwietniu, podsumowano.
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.
Źródło: ISBnews