Skinwallet zadebiutuje na rynku NewConnect w środę 2 września, podała spółka. Skinwallet będzie pierwszą spółką z pogranicza rynku gamingu, e-sportu oraz handlu dobrami cyfrowymi, która zadebiutuje na warszawskiej giełdzie. Jest to również pierwsza spółka portfelowa funduszu Tar Heel Capital Pathfinder, która będzie notowana na GPW.
„Przez ostatnie miesiące intensywnie pracowaliśmy nad rozwojem platformy, dodając do niej kolejne funkcjonalności oraz przygotowując start Marketplace. Debiut na NewConnect to dla nas ukoronowanie ciężkiej pracy, którą włożyliśmy w rozwój spółki. Bardzo się cieszymy, że po miesiącach przygotowań dołączymy do zaszczytnego grona spółek giełdowych” – powiedział prezes Skinwallet Kornel Szwaja, cytowany w komunikacie.
Na początku 2020 r. spółka przeprowadziła prywatną emisję akcji, której celem było pozyskanie finansowania na rozwój m.in. budowę Marketplace. W emisji akcji udział wzięło ponad 50 inwestorów, którzy zainwestowali łącznie 3,4 mln zł. Kolejna grupa inwestorów dołączyła do Skinwallet w ramach transakcji sprzedaży istniejących akcji przez jednego z akcjonariuszy: w przeprowadzonej na początku czerwca transakcji wycena Skinwallet była 30% wyższa niż na początku 2020 r., przypomniano.
„Już w najbliższych miesiącach chcemy wystartować z drugim filarem działalności spółki, czyli platformą w modelu Marketplace. Umożliwi nam to sprzedaż przedmiotów we własnym ekosystemie oraz zaspokoi potrzeby graczy, którzy wolą uzyskać wyższą cenę za swoje przedmioty i nie przeszkadza im wydłużony termin finalizacji transakcji. Będzie to miejsce, w którym gracze będą mogli handlować dobrami cyfrowymi bezpośrednio między sobą, a Skinwallet będzie dla nich gwarantem bezpiecznej transakcji. Rozszerzymy więc portfolio usług i wyjdziemy do nowych użytkowników, ale przede wszystkim otworzymy się na kilkukrotnie większy rynek” – podsumował Szwaja.
Skinwallet to platforma handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo. Głównym rynkiem aktywności spółki jest gra „Counter-Strike: Global Offensive”, platforma umożliwia również handel przedmiotami z gry „Dota 2” oraz „Team Fortress 2”, a w kolejnych miesiącach planowane jest uruchomienie możliwości handlu dobrami cyfrowymi z kolejnych gier. Głównym wyróżnieniem na tle konkurencji jest możliwość natychmiastowej (automatycznej) wyceny i sprzedaży przedmiotów za pieniądze. W drugiej połowie 2020 r. spółka planuje wdrożyć funkcjonalności umożliwiające graczom dokonywanie bezpośrednich transakcji pomiędzy sobą oraz wprowadzić do oferty możliwość świadczenia przez graczy usług wspomagających innych graczy.
Źródło: ISBnews