iTaxi uruchamia usługę mobilnych nośników reklamowych na dachach swoich hybrydowych samochodów, podała spółka. Pierwsze 20 testowych aut wyjechało już na ulice Warszawy.
„Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju, iTaxi konsekwentnie buduje pozycję lidera w swojej branży, nieustannie wprowadzając innowacje, kreując trendy technologiczne, nie zapominając przy tym o potrzebach swoich klientów i partnerów biznesowych. Jako jedni z pierwszych w Europie wprowadzają nowoczesną i zintegrowaną sieć mobilnych nośników reklamowych – mobility digital network. W Polsce tego typu rozwiązanie nie było wcześniej dostępne” – czytamy w komunikacie.
„Cieszymy się, że możemy zaproponować nowoczesne rozwiązania dla marketerów i odbiorców lokalnych, które są już popularne w Stanach Zjednoczonych i zaczynają być dostępne w Europie. Zależy nam, by nasze pojazdy były w pełni zintegrowane z otoczeniem – nie tylko wyświetlały komunikaty i treści powiązane z bieżącą lokalizacją, ale też nawiązywały interakcję z odbiorcami – zarówno pasażerami, jak i mieszkańcami stolicy. Nie będą to wyłącznie samochody świadczące usługi przewozowe, ale też integralna część miasta i jego poszczególnych dzielnic” – skomentował CEO iTaxi Jarosław Grabowski, cytowany w komunikacie.
Innowacyjność usługi opiera się m.in. na zastosowanym oprogramowaniu – ekrany zostały wyposażone w GPS oraz czujniki smogu. Wyświetlane treści reklamowe mogą być profilowane pod konkretnego odbiorcę, podano także.
„W ciągu najbliższych miesięcy iTaxi planuje rozbudowę rozwiązania o kolejne funkcje, będą korzystać ze sztucznej inteligencji i danych zewnętrznych, takich jak np. pogoda, lokalizacja czy jakość powietrza. Pozwoli to na zwiększenie poziomu personalizacji komunikatu i automatyzacji przekazów reklamowych” – czytamy dalej.
„Pierwszy etap wdrożenia naszej sieci mobility digital network to faza testowa – nie bez powodu przeprowadzamy ją w Warszawie. Tu mamy największą liczbę pojazdów, kierowców i klientów, a zarazem jest to największy rynek reklamowy w kraju. Będziemy mogli na bieżąco oceniać i ulepszać naszą technologię. Co więcej, pomimo uchylenia uchwały krajobrazowej dla stolicy, chcemy przyczynić się swoimi działaniami do poprawy odbioru społecznego reklamy w przestrzeni publicznej. Wierzymy, że komunikaty reklamowe nie muszą szpecić miasta, ale mogą w integralny sposób z nim współistnieć” – dodał strategic advisory and partnerships manager w iTaxi Tomasz Soczówka, cytowany w komunikacie.
Pierwszą firmą, która skorzystała z nowych nośników reklamowych jest Huawei, największy na świecie producent urządzeń telekomunikacyjnych. Od początku bieżącego miesiąca prowadzi na nich kampanię reklamową autorskiej platformy dystrybucji aplikacji – AppGallery. Faza testowa jest zaplanowana na kolejne tygodnie, po tym czasie pojazdy iTaxi wyposażone w zewnętrzne ekrany reklamowe zaczną się pojawiać w największych miastach Polski, podsumowano w informacji.
iTaxi to polska platforma technologiczna łącząca taksówkarzy i pasażerów poprzez nowoczesną aplikację mobilną, która działa na rynku od ponad 7 lat obejmując swoim zasięgiem największe miasta w Polsce.
Źródło: ISBnews