Eobuwie – spółka zależna CCC – uruchomiło domenę eobutev i rozpoczęło sprzedaż na Słowenii, podało eobuwie. We Wrocławiu spółka uruchamia dziś drugi sklep stacjonarny w centrum handlowo-rozrywkowym Wroclavia.
„Słowenia to już 17. rynek, na którym eobuwie prowadzi sprzedaż pod lokalną domeną. Na witrynie eobutev klienci zyskali dostęp do szerokiej oferty produktów. Eobutev dostępne jest od początku maja” – czytamy w komunikacie.
Od początku roku spółka realizuje zagraniczne inwestycje. Trwają prace nad uruchomieniem pierwszego zagranicznego sklepu stacjonarnego, który zostanie otwarty w czeskiej Pradze. W Bukareszcie powstaje centrum dystrybucyjne, które usprawni wysyłkę przesyłek do klientów, podkreślono w materiale.
„W tej części Europy jesteśmy aktywni od lat. Doskonale poznaliśmy charakterystykę Półwyspu Bałkańskiego i państw leżących nad Adriatykiem. To pozwoli nam przygotować dla klientów dokładnie taką ofertę, jakiej oczekują. Równocześnie zapewnimy szereg udogodnień związanych z szybką dostawą oraz przyjazną polityką zwrotów” – powiedział prezes Marcin Grzymkowski, cytowany w komunikacie.
Na dziś spółka zaplanowała także otwarcie kolejnego sklepu stacjonarnego we Wrocławiu. Do dyspozycji klientów przygotowano 25 tabletów do przeglądania oferty i składania zamówień. Skaner esize pozwoli na wykonanie darmowego skanu 3D stóp, co ułatwi wybór właściwego rozmiaru obuwia bez konieczności jego przymierzania. Wybrane modele będą dostarczane do klienta maksymalnie w 3 minuty od zamówienia.
„Wroclavia to popularne miejsce na zakupowej mapie miasta. To nasza druga lokalizacja w stolicy Dolnego Śląska, dzięki czemu będziemy mogli zaoferować jeszcze większy wybór produktów spośród 580 marek. Salon we Wroclavii zajmie powierzchnię 431 m2, oferując szeroki wybór spośród ok. 10 tys. produktów dostępnych na miejscu, a łącznie 177 tys. na zamówienie. Klienci będą mogli przymierzyć obuwie oraz akcesoria dostępne także w drugim wrocławskim sklepie. Zamówienia będą dostępne już po 2-3 godzinach. Klienci oczekują szerokiego wyboru, atrakcyjnych cen oraz profesjonalnej obsługi. Zapewniamy im także dostęp do topowych marki i setek nowości” – powiedział także prezes Grzymkowski.
Eobuwie – z Grupy CCC – jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym ponad 170 tys. produktów od ponad 580 marek. Spółka działa obecnie na 16 europejskich rynkach. Rozwija także własny e-commerce z modą premium – Modivo.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5 844,7 mln zł w 2019 r.
Źródło: ISBnews