Modern Commerce przedstawił nową strategię rozwoju na lata 2021-2024, z której wynika, że w 2021 r. celem jest osiągniecie 128 mln zł przychodów (dane proforma) oraz 8 mln zł zysku EBITDA. Dzięki realizacji strategii, w 2024 r. skonsolidowane przychody mają osiągnąć 260 mln zł, a wynik EBITDA blisko 30 mln zł, podała spółka.
„Przyjęta strategia Modern Commerce w zasadzie opisuje trwającą już transformację, której kluczowym elementem jest przejęcie właściciela marki Moliera2.com. Naszym celem jest zbudowanie wyjątkowego ekosystemu firm e-commerce działających w obszarze dóbr luksusowych i marek premium. Dzięki konsolidacji komplementarnych platform liczymy na wydłużenie cyklu życia produktów, wykorzystanie potencjału marketingowego oraz synergii logistyczno-operacyjnych. Chcemy stać się jednym z czołowych graczy na rynku e-fashion w Polsce” – powiedział członek zarządu Modern Commerce Maciej Tygielski, cytowany w komunikacie.
Przyjęty plan działań zakłada synergię serwisów z portfolio grupy. Do końca I kw. 2022 roku nastąpi scalenie podmiotów: Moliera2, Mamissima oraz multibrandowego serwisu Zlotewyprzedaze. Spółka zamierza osiągnąć korzyści skali i głębokich synergii operacyjnych pomiędzy platformami, prowadzących do fundamentalnych przewag konkurencyjnych. Modern Commerce planuje wykorzystanie potencjału marketingowego marki Moliera2, m.in. w obszarze niezagospodarowanych kategorii fashion i innych dóbr i usług luksusowych i premium oraz doświadczenia Złotych Wyprzedaży w drugim cyklu życia produktu. W osiągnięciu synergii ma pomóc również wspólna struktura logistyczno-operacyjna oraz wykorzystanie wspólnych rozwiązań analityczno-technologicznych i narzędzi MarTech, podkreślono.
„Modern Commerce zakłada, że połączone podmioty powinny w 2021 r. wygenerować łączne przychody w wysokości 128 mln zł oraz zysk EBITDA na poziomie ponad 8 mln zł. W 2022 r. celem jest osiągnięcie skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży Grupy na poziomie 160-170 mln zł, udział przychodów e-commerce na poziomie 75-80% skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, uzyskanie rentowności EBITDA na poziomie 9%. Dzięki wdrożeniu założonej strategii, do 2024 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy osiągną poziom ponad 260 mln zł, a wynik EBITDA wzrośnie do blisko 30 mln zł” – czytamy dalej.
Modern Commerce to grupa sklepów e-commerce związana z dobrami luksusowymi.
IT Fashion Polska Group & Partners jest właścicielem sklepu Moliera2.com. Pod marką działa również sześć butików w wybranych miastach w Polsce w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Sopocie i Zakopanem.
Źródło: ISBnews