Emplocity rozpoczyna dziś zapisy w ramach drugiej transzy publicznej emisji akcji serii B, której szczegóły są prezentowane na platformie CrowdConnect, podała spółka. Cena za jedną akcję została ustalona na 30,25 zł, co oznacza, że łącznie spółka chce pozyskać do 3 mln zł.
„Oferta jest skierowana do wszystkich zainteresowanych inwestorów w tym do indywidualnych. Emplocity zajmuje się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, dzięki własnej platformie technologicznej i wykorzystaniem botów. Druga transza oferty publicznej akcji potrwa do 14 września 2021 r.” – czytamy w komunikacie.
Środki z emisji zostaną przeznaczone na rozwój nowych produktów (m.in. na opracowanie konwersacyjnej sztucznej inteligencji wspierającej obieg informacji w przedsiębiorstwie), a także ekspansję oraz skalowanie sprzedaży.
„Dla nas i naszych przyszłych inwestorów z pewnością istotne znaczenie ma fakt, iż Emplocity osiąga rentowność operacyjną. Dynamicznie rosnący rynek sztucznej inteligencji i RPA sprzyja Emplocity, jednak warte odnotowania jest to, że przychody ze sprzedaży spółki rosną niemal dwukrotnie szybciej od dynamiki wzrostu wartości rynku. Pozwala nam na to nasza autorska technologia, którą stworzyliśmy. Dzięki temu jesteśmy w stanie lepiej dostosować się do potrzeb klienta. W naszym portfolio są największe korporacje zarówno krajowe jak i zagraniczne. Mamy już gotowe produkty, które chcemy skalować. Największa część pozyskanych środków podczas emisji zostanie przeznaczona właśnie na rozbudowę zespołu sprzedażowego, tak abyśmy mogli jeszcze bardziej przyspieszyć wzrost firmy” – powiedział prezes Krzysztof Sobczak, cytowany w komunikacie.
10 sierpnia br. spółka rozpoczęła przyjmowanie zapisów na akcje w ramach pierwszej transzy emisji akcji serii B, która była skierowana do oznaczonych indywidualnie inwestorów.
Spółka na przełomie roku zamierza złożyć wniosek o wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect.
Emplocity tworzy rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. W swoich rozwiązaniach wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego, wykorzystując zaawansowany algorytm, data science i uczenie maszynowe w celu zautomatyzowania procesów biznesowych.
Źródło: ISBnews