SFD rozpocznie sprzedaż skierowaną do klientów detalicznych na Słowacji od 11 października, podała spółka. W ofercie pojawią się przede wszystkim marki własne, a dostawy do klientów będą realizowane bezpośrednio z magazynu spółki w Opolu.
„Korzystamy z wypracowanych wcześniej rozwiązań. Dostawy na Słowację będą realizowane przez tego samego operatora logistycznego, co na rynku czeskim. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wejścia do Czech, po kilku miesiącach sprzedaży przychody z tego rynku są powyżej naszych oczekiwań i rosną. Dlatego jestem przekonany, że klienci słowaccy również ciepło przyjmą naszą ofertę. Analizujemy inne rynki, gdzie moglibyśmy zastosować ten sam model i dostarczać w krótkim terminie zakupy z magazynu w Opolu. Cały czas rozwijamy naszą sprzedaż. Jest to nasz priorytet, na tym się skupiamy” – powiedział prezes zarządu SFD Mateusz Pazdan.
Sprzedaż produktów spółki będzie prowadzona przez własny sklep e-commerce i przy współpracy z lokalnymi ambasadorami produktów.
Na rynkach czeskim i słowackim spółka realizuje dostawy z magazynu w Opolu, gdzie klienci kupują produkty przez własne strony internetowe spółki. Sprzedaż na innych rynkach zagranicznych odbywa się głównie za pośrednictwem dużych zewnętrznych serwisów zakupowych, zaznaczono.
Spółka podała, że – podobnie jak na rynku czeskim- nie rozważa otwierania sklepów stacjonarnych na Słowacji. W maju br. SFD rozpoczął sprzedaż do klientów detalicznych w Czechach.
SFD podaje, że posiada największy w Polsce sklep internetowy z suplementami i odżywkami.
Źródło: ISBnews