Kaufland oprócz sprzedaży stacjonarnej skupi się na rozwoju współpracy z firmą dostarczającą zakupy Everli zamiast na opcji click & collect, podała sieć. Oba rozwiązania były testowane przez Kaufland podczas pandemii.
„Aby w okresie pandemii ułatwić klientom dokonywanie zakupów, testowaliśmy różne rozwiązania z obszaru e-commerce. Praktyka pokazała, że dla kupujących najwygodniejszą formą są zamówienia online z dostawą do domu. Należy jednak podkreślić, że dla klientów sieci Kaufland najbardziej atrakcyjną opcją jest wciąż wizyta w sklepie stacjonarnym, która umożliwia bezpośredni kontakt z obsługą i produktem. Potrzeby klientów determinują nasz kierunek działania, dlatego też skupiamy się na sprzedaży stacjonarnej, która jest główną osią naszej działalności, a jednocześnie będziemy w dalszym ciągu rozwijać współpracę z Everli” – powiedziała dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska Maja Szewczyk, cytowana w komunikacie.
Usługa click & collect będzie dostępna dla klientów do 11 lutego 2022 r. W najbliższym czasie Kaufland planuje rozszerzyć współpracę z Everli w zakresie zakupów online z dostawą do domu o kolejne miasta.
Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1 350 sklepów i zatrudnia ok. 139 tys. pracowników. W Polsce sieć posiada 230 marketów i zatrudnia ok. 14 tys. pracowników.
Źródło: ISBnews