Amica rozpocznie prace nad nową strategią długoterminową w I połowie przyszłego roku., poinformował CFO Michał Rakowski.
„W I połowie 2021 będziemy rozpoczynali prace nad nową strategią, nawet nie aktualizacją Strategii HIT 2023, ale nad nową strategią” – powiedział Rakowski podczas wideokonferencji.
Wyjaśnił, że pandemia koronawirusa nie jest bezpośrednim powodem przystąpienia do prac.
„Prace nad strategią to jest minimum rok, więc to przejdzie na 2022. A spółka ma obecną strategię do 2023 roku. Choć mamy duży feedback z bieżących analiz. Na pewno będzie to strategia długoterminowa. HIT była na 10 lat; myślę, że o takiej strategii będziemy mówić” – kontynuował Rakowski.
Zaprzeczył, by Strategia HIT 2023 miała „iść do kosza”. „Będziemy chcieli, żeby naturalnie następowało przejście z jednej strategii do drugiej. Chcemy cele HIT 2023 zrealizować” – zakończył.
Amica jest producentem sprzętu AGD, notowanym na warszawskiej giełdzie od 1997 r. Jej skonsolidowane przychody sięgnęły 3 023 mln zł w 2019 r.
Źródło: ISBnews