W aplikacji mobilnej Banku Millennium regularnie loguje się i aktywnie z niej korzysta 2 mln klientów miesięcznie, podał bank.
„Z miesiąca na miesiąc widzimy, jak klienci coraz chętniej korzystają z dostępu do banku w telefonie. […] W tym roku udostępniliśmy rządowe wnioski o świadczenia rodzinne i jesteśmy pierwszym bankiem w Polsce, który ma je wszystkie w aplikacji. Proponujemy też klientom wiele opcji dodatkowych, a ostatnią naszą innowacją w tym obszarze są kody doładowujące do usług online” – powiedziała dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium Halina Karpińska, cytowana w komunikacie.
Użytkownicy aplikacji mogą łatwo zapłacić w internecie, a jednocześnie skorzystać z programu zwrotów za zakupy w sklepach partnerów. Klienci banku mają w niej też dostęp do dodatkowych opcji, takich jak zakup biletów parkingowych czy na komunikację miejską, bilety do kina, kody doładowujące do gier i innych usług online, płatności za autostrady. W aplikacji dostępna jest też zakładka MilleUrząd, gdzie można złożyć wnioski o świadczenia 500+, 300+, RKO i dofinansowanie do pobytu w żłobku, wymieniono w informacji.
Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem, działającym pod tą marką od 2003 roku. W roku 1992 akcje banku (wówczas BIG SA) jako pierwszej instytucji finansowej – zadebiutowały na GPW. Strategicznym akcjonariuszem Banku Millennium jest Banco Comercial Portugues (Millennium bcp) – największy komercyjny bank w Portugalii. Aktywa razem banku wyniosły 103,91 mld zł na koniec 2021 r.
Źródło: ISBnews