Asbis rozmawia o współpracy z kolejnymi po TK Maxx międzynarodowymi sieciami detalicznymi z Niemczech i Holandii, poinformował dyrektor ds. finansowych Marios Christou.
„Rozpoczęliśmy współpracę z siecią TK Maxx. Jak już się wejdzie do takiego kanału, to jest dostęp do szerokiej, międzynarodowej sieci i oczekujemy dzięki temu znaczącego wzrostu w ramach rozwoju naszego kanału detalicznego z dobrymi marżami. Dlatego zwiększamy zapasy i wydłużamy termin spłaty należności. Ciągle rozmawiamy z dużymi detalistami z Niemiec, czy Holandii. Jak się dysponuje szerokim portfelem z silnymi markami, to łatwiej nawiązać takie współprace” – powiedział Christou podczas spotkania z dziennikarzami.
Wskazał, że sprzedaż w kanale sieci detalicznych dotyczy chociażby produktów takich marek, jak Logitech, czy Bang and Olufsen.
„Zachodnia Europa przyniosła nam 50% dynamiki w minionym kwartale r/r. Idziemy coraz mocniej na zachód” – dodał Chritou, wskazując ponadto na 30-proc. wzrost sprzedaży r/r w regionie CEE.
Asbis Enterprises Plc jest jednym z czołowych dystrybutorów produktów branży informatycznej na rynkach wschodzących Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2007 r.; wchodzi w skład indeksu mWIG40. Skonsolidowane przychody Asbis wyniosły 2,69 mld USD w 2022 r.
Źródło: ISBnews