Sieć Biedronka po raz pierwszy od najbliższego, jubileuszowego, Finału angażuje się w największą akcję charytatywną w Polsce – została jednym ze sponsorów głównych 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP), który odbędzie się 30 stycznia 2022 roku, podała sieć.
„Witamy w gronie sponsorów kolejnego przyjaciela WOŚP. Cieszymy się bardzo, że popularna sieć sklepów w Polsce chce grać razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, megakolorowo wspierając nasze działania. Klienci Biedronki już wkrótce będą mogli kupić specjalne orkiestrowe gadżety oraz wspomóc cel zbiórki – okulistykę dziecięcą – zasilając puszki, które pojawią się w sklepach sieci” – powiedział szef WOŚP Jurek Owsiak, cytowany w komunikacie.
„Jestem tu po to, aby powiedzieć, że Biedronka jest gotowa, by sprostać odpowiedzialności bycia największą i najpopularniejszą siecią sklepów w Polsce. […] Rozwijaliśmy się wraz z Polską przez ostatnie 25 lat, miliony klientów wybierają nas każdego dnia i obdarzają nas zaufaniem. Tu jest nasze miejsce. Cokolwiek dzieje się z Polską, dzieje się też z Biedronką, a my chcemy zrobić wszystko, by pomóc w kształtowaniu jak najlepszego losu Polski i Polaków. To partnerstwo świadczy o naszej determinacji, ale też o podziwie i szacunku dla pracy Fundacji WOŚP i jej kierownictwa w ostatnich trzech dekadach” – wskazał Pedro Soares dos Santos, prezes Grupy Jeronimo Martins, który przyjechał do Warszawy specjalnie na podpisanie umowy z WOŚP.
Od 29 listopada 2021 r. w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka znajdą się produkty sygnowane logo WOŚP. Wszystkie produkty w ramach tej akcji będą ulokowane na specjalnych standach. Znajdziemy na nich m.in. kubki ceramiczne, koszulki WOŚP, kominy, skarpetki, bawełniane torby i smycze. Dodatkowo, w ofercie Biedronki wkrótce znajdą się kubki termiczne oraz zimowe czapki w kilku kolorowych wzorach i w dwóch rozmiarach – dla dorosłych i dla dzieci. Będą one dostępne jedynie w placówkach sieci, a cały dochód ze sprzedaży czapek wesprze 30. Finał WOŚP, wskazano w komunikacie.
„W każdym sklepie sieci Biedronka już od połowy grudnia staną też puszki z logo WOŚP. Znajdą się one w strefach kasowych, dzięki czemu każdy klient dokonujący zakupów w Biedronce – a jest ich ok. 4 mln każdego dnia – będzie mógł podczas codziennych zakupów wesprzeć zbiórkę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy” – czytamy dalej.
Pieniądze zebrane w ramach jubileuszowej zbiórki WOŚP zostaną przeznaczone na zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Za pieniądze z 30. Finału Wielka Orkiestra sfinansuje m.in. zakup angiografu dwupłaszczyznowego pomocnego w leczeniu siatkówczaka – najczęstszego nowotworu złośliwego gałki ocznej u dzieci, podano także.
W I-III kw. br. sieć Biedronka otworzyła 75 sklepów, zamknęła 16 i przeprowadziła 232 modernizacje. Na koniec września br. sieć Biedronka liczyła 3 174 placówki.
Źródło: ISBnews