Carrefour Polska wprowadził dodatkowe usługi w związku z COVID-19, podała spółka. Sieć wprowadziła do swojej oferty e-grocery usługę click&collect dla zakupów spożywczych, opcję zamówienia gotowych koszyków zakupowych z dostawą kurierską dostępną w całej Polsce, a w sklepach stacjonarnych uruchomiła zakupy na telefon. W celu ograniczania kolejek do kas i skrócenia czasu dokonywania zakupów, Carrefour rozszerza usługę Scan&Go.
„Sytuacja związana z rozprzestrzenianiem się koronawirusa oznacza dla Carrefour szczególną odpowiedzialność społeczną. Działamy w pełnej mobilizacji, poczuciu solidarności i troski, aby w obliczu sytuacji wyjątkowej zapewniać rozwiązania, które umożliwiają naszym klientom bezpieczniejsze dokonywanie zakupów i skrócą kolejki w sklepach” – powiedział dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska Michał Sacha, cytowany w komunikacie.
Koszyki sprzedawane są w cenie 139,99 zł, a koszyk dla seniora kosztuje 99,99 zł, podano także
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Źródło: ISBnews