Aplikacja rezerwacyjna Zjedz.my oraz kawowy omnichannel Coffeedesk nawiązały współpracę, aby wspólnie pozyskiwać i obsługiwać biznes HoReCa, podało Coffeedesk. Obie firmy obsługują kawiarnie, restauracje i hotele z całej Polski.
„Współpraca ze Zjedz.my pozwoli Coffeedesk powiększyć portfolio klientów w Polsce, dając właścicielom lokali możliwość poszerzenia menu o modne wśród konsumentów napoje, jak kawa specialty czy cold brew. Pomożemy też podnieść jakość serwowania kawy – doradzając, w jaki sposób od podstaw zbudować kawiarniane zaplecze lokalu” – powiedział szef sprzedaży B2B na Polskę w Coffeedesk Kamil Kwietniewski, cytowany w komunikacie.
Eksperckie doradztwo Coffeedesk jest kluczową korzyścią, którą zyskają partnerzy Zjedz.my. Portal pomaga restauracjom i kawiarniom w zarządzaniu usługami w lokalu, zwłaszcza rezerwacją stolików, w zamawianiu online i budowaniu społeczności z konsumentami, podkreślono.
Partnerzy Zjedz.my mogą korzystać z: integracji serwisu z wyszukiwarką Google, pozwalającą na rezerwację bezpośrednio z wyników wyszukiwania lokalu, narzędzi marketingowych takich, jak zaawansowane statystyki rezerwacji, generowanie kodu QR menu, widgety na stronę www. Narzędzie umożliwia monitorowanie upodobań gości lokalu oraz ich zachowania.
Coffeedesk jest liderem kawowego e-commerce w Polsce, rozwija sprzedaż także w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma jest dystrybutorem kaw, herbat i sprzętu do ich parzenia, m.in. jako wyłączny dystrybutor uznanych na świecie marek.
Źródło: ISBnews