Dino Polska podtrzymało, że planuje tegoroczne nakłady inwestycyjne na ok. 1,5-1,6 mld zł oraz plan zwiększenia liczby nowych sklepów o niskich kilkanaście procent w 2024 r., podała spółka.
„Zarząd spółki oczekuje, że w 2024 r. całkowita liczba sklepów Dino wzrośnie o niskich kilkanaście procent, a łączne nakłady inwestycyjne wyniosą około 1,5-1,6 mld zł (na co, oprócz rozwoju sieci sklepów, złożą się nakłady na zaplecze logistyczne oraz na rozbudowę zakładu mięsnego Agro-Rydzyna i budowę mniejszego zakładu rozbioru mięsa)” – czytamy w raporcie kwartalnym.
W II kw. 2024 r. uruchomionych zostało 66 nowych sklepów Dino. Łącznie w I półroczu 2024 r. otwartych zostało 98 nowych sklepów w stosunku do 116 w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na dzień 30 czerwca 2024 r. sieć Dino liczyła 2504 markety, o 232 więcej niż przed rokiem, podano także.
Dino Polska to wiodący gracz w segmencie supermarketów proximity w Polsce, zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski, o średniej powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ok. 400 m2. Spółka zadebiutowała na GPW w 2017 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.
Źródło: ISBnews