DPD Polska rozszerzyła sieć DPD Pickup o punkty nadań i odbiorów w sieci handlowej Dino, podała spółka. Konsumenci mogą nadać lub odebrać przesyłkę w ponad 1 700 marketach.
„Współpraca z siecią marketów Dino i powiększenie sieci DPD Pickup to odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów dotyczące wygody i elastyczności doręczeń. Oprócz usług kurierskich typu door-to-door DPD Polska umożliwia nadania i odbiory poza adresem domowym lub miejscem pracy. Rozwijana sieć DPD Pickup liczy już blisko 7 500 adresów i obejmuje placówki partnerskie, punkty nadań i odbiorów w wybranych sieciach handlowych, automaty paczkowe DPD Pickup Station i DPD Pickup Oddziały Miejskie” – czytamy w komunikacie.
Rozwój punktów nadań i odbiorów to konsekwencja zmian w preferencjach konsumentów, którzy coraz częściej chcą samodzielnie odbierać lub nadawać przesyłki w dogodnym czasie i miejscu. Realizowanie usług kurierskich poprzez sieć DPD Pickup pozytywnie wpływa także na ograniczenie szkodliwych emisji poprzez skrócenie tras kurierskich i przybliża cel DPDgroup dotyczący neutralności doręczeń, podkreślono.
Partnerem wdrożenia usługi nadań i odbiorów w sieci Dino jest Pointpack.
DPD Polska jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Z DPD kooperuje ponad 8 tys. kurierów. Firma dysponuje siecią blisko 7,5 tys. punktów DPD Pickup oraz DPD Pickup Oddziałów Miejskich.
Źródło: ISBnews