Euvic IT należąca do grupy kapitałowej Euvic uruchomiła Service Desk w Lubartowie, podała spółka.
„W Lubartowie prowadzimy już Call Center, obsługujące jedną z wiodących spółek energetycznych w Polsce i wiemy, że w tej lokalizacji możemy liczyć na współpracę z najlepszymi specjalistami. Stale szukamy możliwości rozwoju, a tu je zdecydowanie dostrzegamy. Mamy silny i kompetentny zespół, który będzie nieocenionym wsparciem także dla Service Desk, a jednocześnie wzmocni struktury całej Grupy Euvic. Dla specjalistów z lokalnego rynku to szansa na pracę przy ciekawych projektach dla klientów Grupy Euvic zarówno tych polskich, jak i międzynarodowych. Myślimy o dalszym rozwoju w ramach grupy i wierzę, że będziemy mieli jeszcze dużo do zaoferowania zarówno naszym klientom, jak i pracownikom” – powiedział wiceprezes Euvic IT Zbigniew Ciukaj, cytowany w komunikacie.
Service Desk jest usługą zapewniająca kompleksową i całodobową obsługę zapytań IT, obecnie dostępna m.in. w Płocku, Katowicach, Gliwicach i Łodzi, a także w modelu zdalnym na terenie całego kraju i poza nim – na rynku skandynawskim, podano również.
Euvic opiera swoją działalność na 5 kluczowych filarach: software development, body/team leasing, IT infrastructure, innovations oraz digital. W 2020 roku przychód wszystkich spółek w Grupie Euvic wyniósł ok. 650 mln zł, a EBITDA 50 mln zł.
Źródło: ISBnews