Frisco wejdzie na nowy rynek w Krakowie od poniedziałku, 20 września, podała spółka. Będzie to czwarty rynek Frisco – po Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu. Jednocześnie otwarty zostanie lokalny magazyn w Cholerzynie.
„W tej chwili z naszych usług korzysta ponad 120 tysięcy gospodarstw domowych. Chcemy umożliwić robienie wygodnych zakupów do domu przez internet wszystkim Polakom, dając im tym samym więcej czasu na to, co w życiu naprawdę ważne. Myślę, że mieszkańcy Krakowa docenią zakupy bez męczących kolejek, maseczek, dźwigania ciężkich toreb, z dostawą pod same drzwi, a przede wszystkim jakość dostarczanych przez nas produktów” – powiedział prezes Frisco Jacek Palec, cytowany w komunikacie.
Frisco wspiera również miejscowy biznes, wybierając na swoich dostawców lokalne firmy. W przypadku krakowskiego sklepu nawiązano współpracę m.in. z Piekarnią Złoty Kłos, Masarnią Płatek, a także rodzinnym przedsiębiorstwem Anka, oferującym ręcznie lepione pierogi.
„Będziemy rozwijać współpracę z miejscowymi dostawcami. Zapytamy także naszych krakowskich klientów o ich preferencje i na tej podstawie będziemy rozszerzać ofertę produktów od lokalnych dostawców” – dodał Palec.
Frisco.pl udostępnia wszystkie kategorie produktów, zarówno artykułów spożywczych (świeże owoce, warzywa, mięso, ryby i nabiał), jak i środków czystości, kosmetyków czy produktów dla zwierząt. Dodatkowo sklep oferuje szeroki wybór produktów ekologicznych, wegańskich oraz wspierających zdrowy tryb życia. W ofercie na początek znajdzie się 8 tysięcy produktów, a ich liczba będzie się sukcesywnie powiększać, zakończono.
Pod koniec sierpnia członek zarządu i dyrektor finansowy Eurocash – właściciela Frisco – Jacek Owczarek poinformował ISBnews, że grupa planuje wprowadzić ofertę Frisco do kolejnego – czwartego – dużego miasta we wrześniu.
W I połowie tego roku sprzedaż Frisco sięgnęła 137,6 mln zł (wzrost o ponad 32% r/r), z czego 10,9 mln zł to sprzedaż zrealizowana poza Warszawą.
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności i innych produktów szybkozbywalnych (FMCG). Grupa Eurocash to również organizator znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich, takich jak: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben. Firma, w oparciu o placówki franczyzowe i własne, rozwija Delikatesy Centrum – największą sieć supermarketów w Polsce. Spółka jest notowana na GPW od 2005 r.
Źródło: ISBnews