Frisco wprowadziło swoją ofertę e-zakupów na Śląsk i do Trójmiasta od dziś, podała spółka.
„W tej chwili z naszych usług tylko w Warszawie korzysta ponad 100 tysięcy gospodarstw domowych, a zainteresowanie zakupami online we Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie przekroczyło nasze oczekiwania. Chcemy umożliwić robienie wygodnych zakupów do domu przez internet wszystkim Polakom, dając im tym samym więcej czasu na to, co w życiu naprawdę ważne. Myślę, że mieszkańcy Śląska i Trójmiasta docenią zakupy bez męczących kolejek, maseczek, dźwigania ciężkich toreb, z dostawą pod same drzwi – co jest szczególnie istotne w okresie przedświątecznym, a przede wszystkim jakość dostarczanych przez nas produktów” – powiedział prezes Jacek Palec, cytowany w komunikacie.
Klienci z Katowic, Sosnowca i Mysłowic będą obsługiwani z centrum zlokalizowanego w Cholerzynie, natomiast dla mieszkańców Trójmiasta zostało uruchomione nowe centrum dystrybucyjne w Gdańsku, podano także.
„Dostawy są planowane zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem. U nas artykuły nie leżą tygodniami na półkach, nie są dotykane przez innych kupujących. Najczęściej jeszcze tego samego dnia, wprost od dostawcy, trafiają do klienta. Dostarczanie świeżych produktów to podstawa naszego działania. Potwierdzają to klienci: zebraliśmy już 20 tysięcy opinii, a 95% z nich to pozytywne oceny dotyczące jakości produktów świeżych” – dodał Palec.
Wprowadzona oferta jest poszerzona o kolejne rynki Frisco.pl – po Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie.
W listopadzie br. członek zarządu i dyrektor finansowy Eurocash – właściciela Frisco- Jacek Owczarek poinformował ISBnews, że grupa Eurocash wprowadzi ofertę Frisco do piątego miasta w IV kw. tego roku i do dwóch kolejnych w I poł. 2022 r., planuje też przeprowadzić test w mniejszym mieście w przyszłym roku.
Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją szybko zbywalnych produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholi i wyrobów tytoniowych. Oferuje także wsparcie marketingowe dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają około 16 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben, a także Kontigo oraz Koliber. Spółka jest notowana na GPW od 2005 r.
Źródło: ISBnews