Grupa K2 prowadzi rozmowy dotyczące akwizycji z kilkoma podmiotami, głównie z segmentu software, ale jeszcze jest za wcześnie na podanie ewentualnych szczegółów. Z kolei inteligentny chatbot PerfectBot stworzony dla retail & e-commerce ma szansę w najbliższym czasie na ekspansję międzynarodową, poinformował prezes Paweł Wujec.
„Jeżeli chodzi o o M&A, to jesteśmy w rozmowach z kilkoma podmiotami przede wszystkim z segmentu software. Jednak bycie w rozmowach to jedno, a finalizacja tych rozmów – to drugie. Nie możemy więc na razie podać żadnych nazw. W żadnym przypadku procesy związane M&A nie zostały przez nas odłożone” – powiedział prezes Wujec.
Dodał, że spółka nie rozważa obecnie kredytowania pod ewentualne realizacje związane z M&A.
Zdaniem prezesa, narzędzie spółki PerfectBot ma szansę na ekspansję międzynarodową.
„Ma on obecnie najwyższą skuteczność automatyzacji obsługi klienta i szacujemy ją na 50-80%. Notuje on 3 mln zautomatyzowanych rozmów w 9 dużych e-sklepach. Mamy obiecujący pipeline, uczestniczymy w kilku rozmowach. Zakładamy, że w IV kw. rozpoczniemy sprzedaż międzynarodową” – powiedział Wujec.
W marcu K2Bots.ai – spółka należąca do Grupy K2 – uruchomił rozwiązanie PerfectBot do automatyzacji obsługi klienta w sektorze retail & e-commerce. Wśród klientów znajdują się takie firmy jak 4F, Diverse czy marki należące do LPP.
Grupa K2 dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi w obszarach transformacji cyfrowej i marketingu digitalowego. Spółka jest notowana na GPW od 2008 roku. Jej skonsolidowane przychody wyniosły 119,69 mln zł w 2020 roku.
Źródło: ISBnews