Grupa WP uruchamia dziś nowe narzędzie o nazwie WP Ads m.in. do samodzielnego zarządzania kampaniami reklamowymi dla sklepów e-commerce i liczy na pozytywne efekty finansowe w dłuższym terminie, poinformował prezes Jacek Świderski.
„Udostępniamy dzisiaj nowe narzędzie o nazwie WP Ads. Pozwala to na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi dla sklepów e-commerce, bez pośredników i z rozliczeniem za faktyczną sprzedaż. Liczymy na pozytywny efekt w dłuższym terminie, w zależności od liczby podmiotów wykorzystujących nasze narzędzie” – powiedział Świderski podczas wideokonferencji.
Dodał, że dostępnych na początku będzie dla 5 branż: odzież i obuwie, dom i ogród, elektronika i media, sport oraz zdrowie i uroda, odpowiadających za ok. 60% rynku e-commerce w Polsce.
„W planach do końca roku, może nieco później chcemy dołożyć kolejne kategorie produktów” – powiedział prezes.
WP Ads to platforma, która pozwala na samodzielne planowanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi i mailingiem. Pomija pośredników i zapewnia rozliczenie za faktyczną sprzedaż (ROAS). WP Ads to pierwszy tego typu produkt na rynku reklamowym, wyjaśniła spółka.
Grupa Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal horyzontalny o2 oraz liczne specjalistyczne portale wertykalne, w tym w szczególności portale o tematyce biznesowej – Money oraz Biztok, portale dotyczące nowych technologii – np. Dobreprogramy, portale o tematyce sportowej – np. Sportowe Fakty, oraz portale o charakterze rozrywkowym – np. Pudelek. Spółka jest notowana na GPW od maja 2015 r.
Źródło: ISBnews