Hisense szacuje, że w sierpniu zdobył 2% polskiego rynku TV, wchodząc na niego w lutym 2021 i liczy, że podwoi ten wynik do końca roku, poinformował ISBtech head of sales TV w Hisense Polska Konrad Arseniuk.
„Hisense szacuje, że w sierpniu zdobył już 2% polskiego rynku TV, wchodząc na niego dopiero w lutym 2021, i to w czasie pełnego lockdownu. Liczymy, że osiągniemy podwojenie tego wyniku do końca roku. Mamy silne produkty, które bronią się swoją specyfikacją oraz mocny przekaz marketingowy dla klientów” – powiedział ISBtech Arseniuk.
Hisense jest partnerem najważniejszych turniejów piłkarskich – Euro 2020, mundialu w Katarze w 2022 czy partnerem francuskiego klubu Paris Saint-Germain (PSG).
„Hisense to lider rynku TV w Chinach od wielu lat, z mocną pozycją w USA, Australii, więc teraz czas na Europę. Mamy już aktywa produkcyjne na Starym Kontynencie oraz rozważamy dalsze inwestycje produkcyjne w Europie” – dodał Arseniuk.
Wskazał, że rynek TV w Polsce w I półroczu sięgnął niemal 950 tys. sztuk, co przekłada się na wartość 2,2 mld zł.
„Dynamika na poziomie 26% wartości sprzedaży i 6% wzrostu wolumenowo pokazuje, że średnia cen telewizorów rośnie w wysokim tempie. Co ciekawe, odbiorniki o przekątnej 70 cali zaliczyły prawie podwojenie rynku, tymczasem segment 50-calowych TV zwalnia, a zastępują go na rynku telewizory o przekątnej 60 cali, co wyraźnie widać na skali sprzedaży” – wymienił Arseniuk.
Zaznaczył, że Hisense ma w portfolio pełną gamę TV.
„Właśnie powiększyliśmy ofertę kategorią mini-LED o flagowy 75-calowy U9GQ, a marka prezentuje swoją silną ofertę w kategorii premium – ULED oraz nowy OLED, a także w segmentach UHD i HD. Rozwijamy przy tym nasze innowacje software’owe – dostosowanie najlepszej jasności obrazu, dźwięk przestrzenny, sterowanie głosowe w języku polskim, funkcje dopasowanie do gamingu” – podsumował Arseniuk.
Hisense to globalnie działający koncern produkujący elektronikę użytkową.
Źródło: ISBnews