InPost uruchomił sklep internetowy Out Of The Box, w którym klienci mogą nabyć oryginalne produkty tworzone w większości przy współpracy z polskimi producentami, podała spółka. W sklepie można znaleźć produkty w ramach sześciu kategorii: dom i ogród, dla dzieci, klocki, ubrania, outdoor i sport oraz materiały do pakowania. Oferta będzie systematycznie wzbogacana o nowe produkty, zapowiedziano.
„W Out Of The Box można znaleźć wiele oryginalnych produktów do domu, oryginalne ubrania, zabawki oraz akcesoria, które z pewnością przydadzą się na co dzień – jesteśmy pewni, że każdy znajdzie coś dla siebie. Asortyment sklepu to też wiele świetnych pomysłów na prezent dla dziecka […]. A to dopiero początek – zamierzamy sukcesywnie wzbogacać ofertę sklepu o nowe unikatowe produkty” – powiedziała dyrektor marketingu InPost Anna Heimberger, cytowana w komunikacie.
InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.
Źródło: ISBnews