Joom Marketplace, globalna platforma typu marketplace, która wspiera konsumentów w łatwym i przyjemnym procesie zakupowym oraz udostępnia wysokiej jakości towary z całego świata, zakończyła właśnie integrację z BaseLinker. Ten wiodący system do zarządzania e-commerce został zaprojektowany, aby pomóc sprzedawcom z Polski i całej Europy w optymalizacji, uproszczeniu i ułatwieniu sprzedaży internetowej ich produktów.
Dzięki integracji, sprzedawcy podłączeni do BaseLinker zyskają dostęp do ponad 400 milionów klientów z 190 krajów, przenosząc tym samym swój biznes na zupełnie nowy poziom. Aby ułatwić proces wdrożenia na platformę, prowizje od sprzedaży pobierane od przedsiębiorców, którzy do 1 marca połączą się z Joom Marketplace poprzez BaseLinker, zostaną obniżone do 0% w pierwszym miesiącu. Rejestracja na platformę jest bezpłatna.
Kacper Rozenbaum, Head of Strategic Partnerships w BaseLinker powiedział: „Joom to najnowsza integracja dostępna dla sprzedawców BaseLinker. Globalny zasięg Joom i jego siła w kanale mobile sprawia, że jest to wyjątkowa szansa na dostęp do nowych rynków i klientów. Ma to duże znaczenie szczególnie teraz, gdy rozwój e-commerce w niektórych krajach europejskich spowalnia. Dzięki BaseLinker sprzedawcy mogą bezproblemowo dodać Joom do swoich kanałów sprzedaży i sprawnie monitorować oraz zarządzać zamówieniami”.
Teraz, przyłączając się do Joom, właściciele polskich sklepów internetowych, będą mogli sprzedawać swoje towary na całym świecie w sposób łatwy i rentowny. Kompleksowe rozwiązanie BaseLinker sprawia, że proces umiędzynarodowienia sprzedaży staje się niezwykle prosty. Jeśli tylko oferowane produkty spełnią wymagania określone przez BaseLinker zostaną, za pomocą kilku kliknięć, automatycznie i natychmiastowo uwzględnione w powiązanych marketplace’ach. A Joom zadba o resztę w tym:
- kompleksową obsługę klienta – przyjmowanie zamówień, logistykę, przekazywanie dodatkowych informacji czy wyjaśnianie ewentualnych problemów. Tak, aby sprzedawca mógł skupić się jedynie na swoim asortymencie i sprzedaży.
- Relacje z influencerami poprzez Influencer Program. Jest to łatwa w obsłudze platforma społecznościowa Joom, dzięki której sprzedawca może promować wybrany produkt wybierając wcześniej odpowiedniego dla siebie influencera. Ten, w zamian za otrzymanie i możliwość przetestowania produktu, wystawia mu recenzję.
- Lokalizację treści
- Promocję
Irina Pushkevich, Head of Business Development na Europę w Joom, skomentowała: „Jesteśmy zachwyceni, że możemy stać się częścią sieci BaseLinker, co pozwoli nam zaoferować większej liczbie europejskich sprzedawców internetowych dostęp do zupełnie nowych klientów na całym świecie. Joom jest dynamiczną i wysoce adaptacyjną firmą, co staje się niezwykle ważne w czasach recesji gospodarczej, gdy wielcy gracze opuszczają rynek. Cechuje nas elastyczność, dzięki której potrafimy szybko reagować na zmiany, aby zapewnić sprzedawcom jak najlepsze doświadczenie korzystania z naszej platformy, a klientom końcowym wszystko, czego na niej szukają. Pomimo dużej konkurencyjności na rynku europejskim, widzimy wielki potencjał wśród polskich sprzedawców. Aby pomóc im w zdobyciu nowych klientów, Joom zapewni im wsparcie na szeroką skalę w kluczowych krajach, takich jak Niemcy, Austria, Francja, Hiszpania, Rumunia itp. W przyszłości planujemy również uruchomić dostosowane do potrzeb polskich sprzedawców rozwiązanie logistyczne w ich kluczowych krajach sprzedaży”.
Źródło: Spółka