Komputronik wprowadził własną aplikację zakupową, która ma zapewnić użytkownikom wygodę w dokonywaniu transakcji handlowych oraz dostęp do licznych okazji zakupowych i atrakcyjnych ofert, podała spółka. Z badania na zlecenie Komputronika wynika m.in., że ok. 74% konsumentów korzysta z dedykowanych aplikacji mobilnych, aby kupować elektronikę, a 76% używa ich do sprawdzania lub porównywania cen.
„Od pewnego czasu obserwujemy dynamiczny wzrost liczby użytkowników korzystających z naszego sklepu na urządzeniach mobilnych. Naturalną konsekwencją stało się uruchomienie dedykowanej aplikacji zakupowej, która jest natywna. Oznacza to, że została zaprojektowana przez nasz zespół od podstaw, aby w pełni wykorzystać możliwości platform mobilnych. Dzięki temu możemy zaoferować nowoczesny, intuicyjny design, wysoką wydajność oraz dostęp do atrakcyjnych ofert. Wierzymy, że klienci docenią zarówno wygodę zakupów mobilnych, jak i dodatkowe funkcje dostosowane do ich oczekiwań” – powiedziała marketing & digital development director z Komputronik Karolina Pietz-Drapińska, cytowana w komunikacie.
Spółka zaznaczyła, że w aplikacji czeka na klientów dostęp do licznych dodatkowych benefitów, takich jak darmowa dostawa bez żadnych ograniczeń, możliwość zakupu na raty 0% oraz wydłużone prawo zwrotu. Komputronik będzie w aplikacji udostępniał też informacje o najbardziej unikalnych cenowo ofertach.
„Codziennie w naszej aplikacji, w ramach 'Okazji Dnia’, dostępny jest jeden wybrany produkt, który oferujemy w dedykowanej cenie promocyjnej. To doskonała szansa, by nasi klienci zdobyli pożądany produkt w atrakcyjnych warunkach. Zależy nam, aby aplikacja była jak najbardziej komfortowa dla jej użytkowników. Dlatego będziemy regularnie monitorować i analizować sposób jej użytkowania, by stale dostosowywać ją do ich potrzeb – zarówno pod kątem funkcji, możliwości, jak i oferty produktowej oraz usługowej” – dodał dyrektor e-commerce z Komputronik Karol Tokarski.
Z badania na zlecenie Komputronika przeprowadzonego na przełomie sierpnia i września br. wynika m.in., że ok. 74% konsumentów korzysta z dedykowanych aplikacji mobilnych, aby kupować elektronikę, a 76% używa ich do sprawdzania lub porównywania cen. Elektronika to najczęściej wybierana przez użytkowników aplikacji mobilnych (62%) kategoria produktów o wysokiej wartości. Kluczowymi zaletami tego kanału sprzedaży są wygoda i szybkość dokonywania transakcji, co szczególnie doceniają entuzjaści nowych technologii. Dla 80% użytkowników aplikacji zakupowych ważny jest prosty, intuicyjny interfejs, który ułatwia nawigację. Kolejnym istotnym czynnikiem jest personalizacja – 74% respondentów ceni możliwość dostosowania zakupów do swoich preferencji. Co więcej, 60% konsumentów zwraca uwagę na możliwość przeglądania opinii innych klientów oraz dodawania własnych rekomendacji.
Komputronik to dystrybutor sprzętu IT. Posiada sklep internetowy oraz sieć sklepów stacjonarnych w całym kraju. Jest notowany na warszawskiej giełdzie od 2007 r.
Źródło: ISBnews