Mex Polska, notowana na GPW spółka holdingowa, sukcesywnie realizuje tegoroczny plan rozwoju Grupy i w miniony weekend otworzyła czwarty lokal w ramach swojego najnowszego konceptu – Chicas&Gorillas. Najnowszy punkt na gastronomicznej mapie Warszawy powstał w samym sercu stolicy, u zbiegu ulic Parkingowej i Żurawiej. Shot-bar został otwarty w miniony piątek 6 października, tradycyjnie o północy. Budżet na tę realizację, tak jak i w przypadku poprzedniego lokalu, pochodził ze środków własnych spółki. Obecnie skład Grupy liczy ponad 40 lokali działających w ramach 5 rozpoznawalnych brandów.
– W miniony weekend uruchomiliśmy czwarty lokal pod naszym najnowszym szyldem Chicas&Gorillas. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, kolejny shot-bar tym razem powstał w centrum Warszawy. Doskonale znamy tę lokalizację, ponieważ w niedalekim sąsiedztwie znajduje się nasz lokal sieci Pijalnia Wódki i Piwa. Chcieliśmy w tym „rozrywkowym zagłębiu stolicy” w pełni wykorzystać potencjał naszego najnowszego konceptu. Od samego początku byłem przekonany, że Warszawa to odpowiednie miejsce dla tego brandu -mówi Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska S.A.
Chicas&Gorillas to przykład klasycznego shot & coctail baru. Wystój lokali nawiązuje do kultury Pop-Art, a wnętrza są nasycone kontrastującymi barwami i komiksowymi motywami. Brand heroes konceptu to pin-up girl Chica oraz ,,wyluzowany’’ Gorilla. Poza Warszawą, koncept dostępny jest także w Poznaniu, Wrocławiu oraz Łodzi. Ponadto w warszawskim lokalu, największym spośród wszystkich reprezentujących ten koncept, znajduje się scena, na której będą występować DJ-e oraz zespoły muzyczne.
– Poprzednie trzy lokale odniosły sukces i cieszą się dużą popularnością, dlatego też świadomie podjęliśmy decyzję o dalszym rozwoju Chicas&Gorillas. Nasz shot-bar okazał się niezwykle intersujący dla młodego konsumenta, który docenił rozbudowaną ofertę kolorowych drinków i shotów w niestandardowym klimacie w bardzo przystępnych cenach. Nasze lokale miesięcznie odwiedza coraz więcej gości i w tym przypadku liczymy na ciepłe przyjęcie marki także ze strony mieszkańców Warszawy. To dla Grupy niezwykle strategiczny, a za razem pełen wyzwań rynek – dodaje Paweł Kowalewski.
W planach Mex Polska jest także rozbudowa pozostałych konceptów. Do końca roku zostanie otwarty jeszcze jeden nowy punkt w ramach popularnej i lubianej przez Polaków marki Pijalnia Wódki i Piwa. Po Nowym Targu, jeden z najstarszych brandów Grupy pojawi się w Zamościu.
Zarząd Mex Polska spodziewa się, że konsekwentny rozwój sieci swoich lokali przyczyni się do dalszego wzrostu przychodów Grupy.
Źródło: Spółka