Mex Polska otworzyła dwa nowe lokale własne Grupy: „Chicas&Gorillas” oraz nowy koncept Grupy – „Spoko Taco”, czyli lokal z segmentu street food z kuchnią meksykańską, podała spółka. Grupa zarządza obecnie 50 lokalami gastronomicznymi w ramach sześciu brandów.
„Debiut najnowszego konceptu w samym sercu Krakowa to ważny krok w rozwoju naszego portfolio. Pasaż Bielaka, dzięki swojej popularności i centralnej lokalizacji w tętniącym życiem centrum Krakowa, idealnie wpisuje się w naszą wizję ekspansji i budowy silnej pozycji na rynku gastronomicznym” – powiedział prezes Paweł Kowalewski, cytowany w komunikacie.
„Obecnie posiadamy już 50 lokali działających w ramach 6 ciekawych konceptów, z czego jestem bardzo dumny. To osiągnięcie jest efektem naszej zdolności do kreowania nowych brandów i elastycznego dostosowywania się do dynamicznie zmieniających się trendów i oczekiwań konsumentów, a to, jak nasze lokale świetnie prosperują, to efekt trafnego wyboru atrakcyjnych lokalizacji” – dodał prezes.
Podkreślił, że liczy, iż po okresie testów w Krakowie nowa marka będzie „dynamicznie rozwijana” na terenie całej Polski.
„Spoko Taco” to najnowszy koncept Grupy, który czerpie inspirację z kultury meksykańskiego street foodu.
„Główną ideą jest szybkie, smaczne jedzenie podawane w jednorazowych opakowaniach, idealne dla amatorów szybkiego posiłku na food-courtach w centrach handlowych lub na ruchliwych ulicach dużych miast. Menu 'Spoko Taco’ oferuje pięć rodzajów dań: tacos, burrito, quesadilla, nachos, bowl oraz różnorodne sosy, które pozwalają na dostosowanie potraw do indywidualnych gustów” – czytamy w komunikacie.
Grupa Mex Polska zarządza lokalami gastronomicznymi, rozwija marki: The Mexican, Prosty Temat, Pankejk, Pijalnia Wódki i Piwa, Chicas & Gorillas oraz Spoko Taco. Od 2012 roku spółka jest notowana na głównym rynku GPW.
Źródło: ISBnews