Moliera2 podpisał z Igorem Klają – twórcą OTCF, właściciela m.in. marek 4F i Outhorn – list intencyjny, w którym strony oświadczyły, iż zamierzają wspólnie zrealizować przedsięwzięcie biznesowe polegające na budowie lidera wśród przedsiębiorstw działających na terenie Europy Środkowej i Wschodniej w segmencie sprzedaży internetowej i stacjonarnej marek luksusowych, podała spółka.
„Strony podpisując list intencyjny, zadeklarowały chęć rozpoczęcia negocjacji, zmierzających do ustalenia zasad i warunków współpracy w zakresie realizacji przedsięwzięcia. Emitent poinformuje kolejnym komunikatem ESPI o etapach wspólnych działań, w szczególności o zawarciu umowy, która określać będzie parametry inwestycji partnera m.in wysokość zaangażowania kapitałowego oraz rodzaj współpracy pomiędzy stronami” – czytamy w komunikacie.
Igor Klaja to twórca OTCF – polskiej spółki odzieżowej specjalizującej się w tworzeniu, produkcji i sprzedaży odzieży sportowej i akcesoriów dla konsumentów oraz sportu zawodowego. W swoim portfolio posiada takie sportowe marki jak 4F oraz Outhorn. Spółka posiada sieć sprzedaży, na którą składa się 200 sklepów detalicznych oraz 161 stoisk partnerskich w Polsce, a także łącznie kilkanaście na Litwie, Łotwie, Słowacji, w Rumunii oraz Czechach, podano także.
1 kwietnia 2022 spółki tworzące wcześniej Grupę Modern Commerce (Modern Commerce, IT Fashion Polska & Partners, Złote Wyprzedaże i Mamissima) połączyły się pod wspólną nazwą Moliera2. Głównym obszarem działalności operacyjnej Moliera 2 – spółki notowanej na rynku NewConnect – stała się działalność prowadzona przed połączeniem spółek przez spółkę IT Fashion Polska Group & Partners, zajmującą się sprzedażą omnichannelową towarów luksusowych pod marką Moliera2.
Źródło: ISBnews