More Growth pozyskał 23 mln zł w największej rundzie pre-seed w Polsce. Finansowanie zapewniły m.in. fundusze Inovo Venture Partners, bValue i Market One Capital, podano w komunikacie. Dzięki pozyskanym środkom More Growth zamierza zatrudnić do końca 2022 roku 40 osób i wprowadzić na rynek trzy pierwsze marki.
Na rozwój pierwszych trzech produktów More Growth pozyskało 23 mln zł (5 mln USD) w rundzie pre-seed. Przewodził jej fundusz Inovo Venture Partners, przy udziale bValue i Market One Capital i aniołów biznesu.More Growth planuje do roku 2022 rozszerzyć liczbę pracowników do 40 osób, które będą tworzyć zespół założycielski.
„W Zety udowodniliśmy, że potrafimy budować zasięgi i aplikacje konsumenckie, które przyciągają i zatrzymują przy sobie użytkowników, dając im prawdziwą wartość. Do każdej z dziedzin, z jaką chcemy się zmierzyć, będziemy pozyskiwać ekspertów branżowych. Wierzymy, że w obszarze parentingu, finansów osobistych i wellbeingu możemy stworzyć lepsze serwisy od już istniejących, szybko je wyskalować i osiągnąć rentowność w perspektywie poniżej 2 lat” – powiedział Co-Founder i CEO More Growth Kuba Koziej, cytowany w komunikacie.
Spółka poszukuje przede wszystkim ekspertów i autorów treści, specjalizujących się w jednym z trzech obszarów, w których rozwija pierwsze produkty. Ponadto More Growth planuje zatrudnić także programistów, product designerów, menedżerów oraz specjalistów od marketingu (z naciskiem na outreach, digital PR i copywriting).
„Organizacja skaluje się tak dobrze, jak szybko jest w stanie pozyskiwać talenty, którym da interesujące wyzwania i nie będzie im przeszkadzać. To czyni rekrutację naszym priorytetem. Od początku najlepiej nam się pracuje z osobami, które czują odpowiedzialność, rozwijają się w swojej roli i czerpią satysfakcję z osiągania wspólnych celów. Zbudowanie zespołu składającego się z takich ludzi było i jest kluczem do naszego sukcesu”. – stwierdził Co-Founder i Chief People & Culture Officer More Growth, Piotrek Sosnowski.
More Growth to polska spółka, która tworzy marki i produkty online pomagające użytkownikom w dbaniu o zdrowie i rozwój osobisty. Wszystkie powstają w podobnym modelu: firma tworzy serwisy internetowe i aplikacje konsumenckie, budując zasięgi i przyciągając użytkowników.
Źródło: ISBnews