mPay podpisał z SuperBet Zakłady Bukmacherskie umowę handlową określającą warunki współpracy, podała spółka. Firma mPay z poziomu aplikacji mobilnej oraz prowadzonych mediów społecznościowych będzie aktywnie promować ofertę SuperBet w kampaniach i promocjach produktowych.
„Rozpoczęcie współpracy afiliacyjnej to pierwszy krok w relacji nawiązanej pomiędzy mPay a SuperBet. Firmy planują dalszy rozwój oferty w roku 2024 w oparciu o rozwiązania dostępne z poziomu aplikacji mPay. Współpraca afiliacyjna z SuperBet jest dla spółki jedną z form wykorzystania potencjału finansowego ogromnej bazy użytkowników aplikacji mPay” – czytamy w komunikacie.
mPay zadebiutował na rynku w 2003 r. i jest najdłużej działającym w Polsce systemem płatności przez telefon komórkowy. Aplikacja mPay umożliwia m.in. kupowanie biletów komunikacji miejskiej, regulowanie należności za parkowanie czy zasilanie telefonicznych kont prepaid za pomocą smartfona lub tabletu. Od 2007 r. mPay jest koncesjonowanym agentem rozliczeniowym, uprawnionym do procesowania transakcji realizowanych za pomocą urządzeń mobilnych. Inwestorem strategicznym mPay od 2013 r. jest Grupa Lew. mPay jest notowany na rynku NewConnect od 2011 r.
Źródło: ISBnews