PayPo nawiązał współpracę z ING Bankiem Śląskim, poinformowała spółka. Oferowane przez spólkę będzie dostępne dla klientów biznesowych banku poprzez brankę imoje.
PayPo, spółka działająca na rynku płatności odroczonych, nawiązało współpracę z imoje – rozwiązaniem płatniczym online dla klienta biznesowego, dostarczanym przez ING Bank Śląski.
„Od teraz sklepy internetowe, które korzystają z płatności online oferowanych przez imoje, mogą łatwo udostępnić usługi PayPo swoim klientom” – czytamy w komunikacie.
„Integracja z imoje to zdecydowany krok w strategii biznesowej PayPo. Dzięki tej współpracy mamy możliwość dotarcia do nowych klientów oraz zjedzenia kolejnego, sporego kawałka tortu polskiego rynku e-commerce” – powiedział prezes i założyciel PayPo Radosław Nawrocki, cytowany w komunikacie.
Według szacunków własnych, do końca roku z usług PayPo skorzysta ponad 1 milion osób, a liczba transakcji zrealizowanych tylko w 2022 r. sięgnie aż 8 mln.
Jak podkreśla spółka transakcje „Buy now, pay later” stały się już płatniczym standardem, który przesądza o zakupie i decyduje się na niego coraz więcej sklepów online. Jak wynika z danych dostępnych w Raporcie Koszyk Roku 2022 jeszcze przed dwoma laty BNPL oferowało 30% badanych sklepów, a do 2022 roku procent ten zwiększył się prawie 2,5 krotnie. Według Badania Izby Gospodarki Elektronicznej, aż 53% badanych internautów wie, na czym polega transakcja „Kup teraz, zapłać później”, a 22% już skorzystało z tej metody płatności. Z kolei według raportu Worldpay „The Global Payments Report”, płatności buy now pay later w Europie zwiększą swój udział w e-commerce z obecnego poziomu ok 7% do niemal 14% w 2024 roku.
PayPo to fintech działający na rynku od 2016 r. Nawiązał już współpracę z ponad 25 tys. sklepów i zapewnił finansowanie dla blisko 750 tys. kupujących.
ING Bank Śląski jest notowany na GPW od 1994 r. Jego głównym akcjonariuszem jest holenderska grupa ING. Aktywa razem banku wyniosły 201,65 mld zł na koniec 2021 r.
Źródło: ISBnews