Pandemia koronawirusa sprawiła, że wiele firm nie ma możliwości sprzedaży stacjonarnej swoich produktów, a także usług. Najlepszym rozwiązaniem na przetrwanie tych trudnych czasów jest przeniesienie działalności do internetu. Domenomania.pl przygotowała specjalny pakiet promocyjny #stayathome, który ułatwi dotarcie do klientów.
Jak sprzedawać w czasie pandemii?
Zamknięte galerie handlowe, punkty usługowe, a także sklepy stacjonarne to rzeczywistość, która zastała wielu przedsiębiorców po wprowadzeniu stanu epidemii w Polsce. Na szczęście sprzedaż w internecie nadal jest możliwa, dlatego właściciele firm coraz mocniej interesują się możliwością zmiany dotychczasowej formuły prowadzenia działalności i przeniesieniem swoich biznesów do sieci. Ci natomiast, którzy już wcześniej wykorzystywali internet do sprzedaży, myślą o zwiększaniu skali działalności oraz o dotarciu do nowych odbiorców.
Wzrost zainteresowania produktami i usługami dostępnymi w internecie jest zauważalny na pierwszy rzut oka. Tak naprawdę do otwarcia własnej działalności w sieci nie potrzeba specjalnych umiejętności, a także specjalistycznej wiedzy. Firmy oferujące hosting stron WWW wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów i proponują pakiety hostingowe dopasowane do ich potrzeb. W wielu ofertach znajdują się platformy, na których są już gotowe rozwiązania dedykowane dla sklepów internetowych. W ten sposób samo uruchomienie działalności w internecie jest bardzo proste i intuicyjne.
Nie trzeba mieć specjalistycznej wiedzy informatycznej, aby zacząć oferować swoje produkty. W ten sposób można niemal natychmiast wejść na rynek e-commerce, który w ciągu ostatnich tygodni zyskał na popularności!
Za pośrednictwem sklepów internetowych możesz również oferować swoje usługi. Sprzedaż oprogramowania, projektów graficznych, czy fotografii jest jak najbardziej możliwa. To oczywiście tylko przykłady, ponieważ przedstawiciele każdej branży mogą bez problemu zacząć sprzedaż w internecie.
Pakiet #stayathome to idealne rozwiązanie dla przedsiębiorców
Serwis Domenomania.pl przygotował dla przedsiębiorców pakiet #stayathome, z hostingiem o pojemności 25 GB. W abonamencie na 12 miesięcy użytkownicy otrzymują gotowy instalator do sklepu internetowego, a także strony wizytówki. Dzięki temu można rozpocząć nie tylko sprzedaż, ale również promocję działalności. Dodatkowo pakiet zawiera transfer bez limitów, darmowy dostęp do poczty elektronicznej oraz dostęp do serwisu Tidal przez 60 dni za darmo. Koszt rocznego abonamentu wynosi tylko 59 złotych! Korzyści, jakie płyną z posiadania sklepu internetowego są ogromne, dlatego warto skorzystać z tej oferty już teraz!
Artykuł Partnera