realme chce znaleźć się w top2 na polskim rynku smartfonów w 2022 r, poinformował ISBtech CEO India &Europe realme Madhav Sheth. Obecnie marka znajduje się na 3. miejscu na rynku.
„Polski team realme zrobił świetny wynik w II kwartale. Zaczęli wprowadzać nasze urządzenia do Polski w czasie pandemii dosłownie z domu. W około półtora roku jesteśmy już na 3. miejscu, a dopiero teraz się naprawdę otwieramy. Liczę więc na dalsze świetne wyniki i mamy jeszcze większe nadzieje na 2022 i wejście do top2 dzięki chociażby systematycznemu zwiększaniu naszego portfolio” – powiedział ISBtech Sheth.
Według najnowszego notowania Canalys za II kwartał 2021 roku, marka realme awansowała na trzecie miejsce w Polsce pod względem liczby sprzedanych urządzeń, odnotowując roczny wzrost na poziomie 10685%.
„Polska ekipa realme dobrze zarządziła dostawami sprzętu w obliczu utrudnień w łańcuchach dostaw. Widać też, że nasza oferta odpowiada polskim klientom. Dajemy przestrzeń do pracy, komunikacji i rozrywki z bezkompromisową technologią za dobrą cenę. Półka cenowa ok. 150 euro to obszar gdzie szczególnie celujemy i tu chcemy dawać mocny wybór. Budujemy także obecność w pozostałych segmentach, dążąc do pełnego portfolio. Wierzę, że nasz premierowy model GT Master Edition mocno namiesza w wyższej półce smartfonów. Obok nich będziemy budować cały ekosystem smarturządzeń w obszarze AIoT od opasek przez TV po laptopy” – dodał CEO.
realme to jedna z najmłodszych marek w branży. Działa od 2018 r. i przez ten czas weszła już do 61 krajów. Według szacunków, jest najszybciej rosnącą marką smartfonową na świecie i osiągnęła szacunkowo pozycję w top7 w świecie, top5 w Europie, top 4 w CEE. Realme przekroczyło 100 mln klientów i liczy na osiągnięcie w 200 mln w 2023 r. i 300 mln w 2024 r., zapowiedział VP marki i CEO India&Europe.
Źródło: ISBnews