SoftBlue liczy, że efekty przejęcia biznesu easyCALL będą widoczne za ok. 6 miesięcy i planuje ekspansję zagraniczną tego biznesu, poinformował ISBtech prezes Michał Kierul.
„Usługi już działają. Obecnie odświeżamy projekty i wdrażamy nowe. Planujemy, aby efekty tego były widoczne za około 6 miesięcy. W ramach przejęcia nastąpiło poszerzenie oferty SoftBlue. Planujemy także ekspansję zagraniczną” – powiedział ISBtech Kierul.
Dodał, że wprowadzana jest m.in. nowa jakość obsługi usługi serwisu.
„Skupiamy się na tym, żeby była jak najwyższa. Obecnie pracujemy nad marketingiem i SEO. Bardzo istotne są dla nas również rozwój oraz optymalizacja, dzięki którym system będzie jeszcze bardziej doskonały. W naszej współpracy jest duża synergia – SoftBlue ma kadrę informatyczną, której firma easyCALL miała ograniczone zasoby. Połączenie tych dwóch podmiotów daje wartość dodaną, zarówno dla SoftBlue, jak i dla easyCALL” – stwierdził prezes.
Pod koniec ub.r. SoftBlue sfinalizowało transakcję zakupu zorganizowanej części przedsiębiorstwa firmy telekomunikacyjnej easyCALL. Wówczas wskazywało, że na jej strukturach utworzy zaawansowane rozwiązania technologiczne oraz zapewni zaplecze specjalistyczne do rozwoju i wsparcia w zakresie nowych produktów telekomunikacyjnych. easyCALL współpracuje m.in. z podmiotami takimi jak Orange i Netia.
SoftBlue to innowacyjna spółka, która powstała 2003 roku w Bydgoszczy. Firma komercjalizuje badania naukowe oraz prowadzi działania doradcze dla instytucji publicznych i biznesu, a także projekty dedykowane systemom IT. Od 2015 roku spółka jest notowana na rynku NewConnect.
Źródło: ISBnews