Spółka APR – wchodząca w skład grupy kapitałowej IMS – została dostawcą usług audiomarketingowych do jednej z wiodących sieci sklepów detalicznej sprzedaży produktów FMCG, podał IMS.
„Na chwilę obecną 1 552 lokalizacje zasiliły stale powiększające się grono sieci handlowych FMCG obsługiwanych przez APR i Grupę IMS. W 2020 roku Grupa IMS pozyskała 403 nowe lokalizacje abonamentowe” – czytamy w komunikacie.
Jak podkreślono, audiomarketing dostarczany przez APR Sp z o.o. to usługa „szyta na miarę” dzięki starannie dobranej muzyce, doradztwu, jak i wsparciu technicznemu dla danego klienta.
„Poza zapewnieniem muzyki tła dzięki autorskiej aplikacji Media Sync, APR zajmie się również produkcją komunikatów reklamowych oraz ich implementacją wspierając tym samym sprzedaż prowadzoną przez klienta” – czytamy także.
Jak podkreślono, marketing sensoryczny odgrywa ogromną rolę w budowaniu atmosfery w miejscu sprzedaży, reklamy i wizerunku firmy, bezpośrednio przekłada się również na jej zyski.
Grupa IMS to jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku polskim zajmująca się marketingiem sensorycznym (audiomarketingiem, aromamarketingiem oraz digital signage).
Grupa kapitałowa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), video marketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).
Źródło: ISBnews