Vabun, po dokonaniu analiz w ramach przeglądu opcji strategicznych, podjął decyzję o wyborze opcji polegającej na sprzedaży zorganizowanej części przedsiębiorstwa (ZCP) na rzecz podmiotu trzeciego, a następnie połączeniu spółki z innym podmiotem działającym w innej, bardziej perspektywicznej branży, podał Vabun.
„Wśród najistotniejszych elementów składowych ZCP znajdować będą się m.in.:
- prawa do nazwy i marki 'Vabun’ (wszelkie prawa do nazw, jej wykorzystywania w celach własnych i zarobkowych, logo, znak graficzny itd.),
- prawa do strony internetowej (loginy, treści, zawartość, zdjęcia, filmy, sklep internetowy, prawa do domen),
- projekty graficzne i wykrojniki opakowań perfum linii oraz komponenty perfum marki oraz towary magazynowe i towar wg stanów magazynowych (perfumy, żele perfumowane)” – czytamy w komunikacie.
Na podstawie opinii niezależnego biegłego rewidenta z badania wyceny wkładów niepieniężnych wnoszonych do spółki zdecydowano, że wartość wkładów wyceniona na łączną wartość 325 000 zł jest w pełni uzasadniona i odpowiada ich wartości godziwej, podano także.
„W związku z powyższym, zarząd emitenta podejmie wszelkie niezbędne kroki w celu finalizacji procesu sprzedaży ZCP przy zapewnieniu kierowania się najlepszym interesem spółki. Zgodnie z przewidywaniami zarządu spółki proces sprzedaży ZCP powinien zakończyć się w terminie do 3 miesięcy od dnia publikacji niniejszego raportu” – czytamy także.
Na początku grudnia Vabun 2020 r. zdecydował o rozpoczęciu procesu przeglądu opcji strategicznych.
Vabun zajmuje się dystrybucją kosmetyków dla mężczyzn i kobiet, sygnowanych marką „RM Vabun”. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od czerwca 2018 r.
Źródło: ISBnews