Woodpecker.co zamierza stać się firmą posiadającą wiele produktów skierowanych do różnych firm działających na różnych rynkach, poinformował prezes Mateusz Tarczyński.
„Chcemy być firmą wieloproduktową i ten proces trwa. Pracujemy nad tym, mamy już pomysły na aplikacje w różnych segmentach, a także pracujemy nad nowymi produktami. W ostatnim czasie zwiększyliśmy zatrudnienie, ale zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest testowanie i R&D stąd potrzeba pozyskiwania nowych talentów na rynku” – powiedział Tarczyński podczas wideokonferencji.
Dodał, że spółka chce również przygotować aplikację na system iOS.
„W ostatnim czasie dołączyliśmy 9 nowych państw i obecnie jesteśmy z naszym oprogramowaniem w 82 krajach. W kolejnych kwartałach i latach będziemy powiększać nasz zasięg o nowe rynki” – dodał prezes.
W maju spółka podawała, że z aplikacji korzysta ponad 3 tys. firm z 70 krajów na całym świecie, w tym prawie połowa to biznesy z USA.
„Sprzedajemy na wszystkie rynki w dolarach, także w Polsce, gdzie nasi klienci przeliczają ten cennik na złotego” – wskazał.
Dodał, że klienci w Polsce stanowią 9,5% wszystkich klientów spółki.
Oprogramowanie Woodpecker.co wspiera procesy komunikacji towarzyszącej m.in. aktywnej sprzedaży, pozyskiwaniu partnerów biznesowych, podtrzymywaniu relacji czy rekrutacji kandydatów. Inteligentne algorytmy wykrywają odpowiedzi i oceniają, czy dana osoba jest zainteresowana ofertą, a w efekcie czy należy przerwać, czy kontynuować komunikację. Twórcy aplikacji szacują, że pozwala zaoszczędzić około 20 godzin pracy tygodniowo.
Woodpecker.co to spółka technologiczna dostarczająca oprogramowanie w modelu SaaS, które pomaga zwiększyć efektywność rozwoju biznesu poprzez inteligentną automatyzację procesów komunikacji biznesowej. W 2020 r. spółka wygenerowała 10 mln zł przychodów i 0,9 mln zł zysku netto. Spółka zadebiutowała na rynku NewConnect we wrześniu 2021 r.
Źródło: ISBnews