BoomBit zawarł umowę z ironSource Mobile Ltd na usługi mediacji reklamowych dla aktualnych mobilnych gier, dla których spółka oraz podmioty kontrolowane pośrednio lub bezpośrednio przez BoomBit są wydawcami, a także przyszłych gier wydanych w okresie obowiązywania umowy na platformach iOS oraz android przez ww. podmioty, podała spółka.
„Umowa jest zawarta na czas nieokreślony. W związku z realizacją umowy emitent otrzyma jednorazową płatność. Kwota opłaty integracyjnej przekracza 10% przychodów wykazanych w skonsolidowanym sprawozdaniu finansowym emitenta za I półrocze 2022 roku. W zamian za opłatę integracyjną emitent zobowiązuje się utrzymywać określony % przychodów uzyskiwanych z reklam za pośrednictwem mediacji ironSource Mobile Ltd minimum przez okres 24 miesięcy, licząc od momentu osiągnięcia określonego w umowie % przychodów reklamowych” – czytamy w komunikacie.
BoomBit zobowiązał się do rozpoczęcia i zakończenia procesu integracji z SDK (software development kit) ironSource Mobile Ltd w możliwie najkrótszym czasie od daty wejścia w życie umowy, przy czym nie później niż do 1 marca 2023 r. Opłata integracyjna zostanie uiszczona niezwłocznie po zawarciu umowy. W przypadku niespełnienia warunków umowy przez spółkę opłata integracyjna będzie podlegała zwrotowi proporcjonalnie do liczby miesięcy, w których BoomBit nie spełniał warunków umowy w trakcie wymaganego okresu.
BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.
Źródło: ISBnews