Carbon Studio planuje podać datę premiery nowego tytułu w 2022 r. podała spółka. Trwają prace nad pre-produkcją nowego projektu – z gatunku slasher – o roboczym tytule „VRSlasher”.
„Z wielką radością i satysfakcją udostępniliśmy wczoraj fanom Uniwersum Warhammera nasz flagowy projekt 'Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall’. Jednak debiut nie wyczerpał najbliższych planów produkcyjnych Carbon Studio. Obserwując zainteresowanie graczy naszymi tytułami, zarówno 'Tempestfall’, jak i serią gier 'The Wizards’, postanowiliśmy nie zwalniać tempa i rozpocząć działania związane z powstaniem nowego projektu. Już pracujemy nad tytułem o roboczej nazwie 'VRSlasher’, który aktualnie znajduje się w fazie prototypowania. Ogłoszenie docelowej nazwy i budżetu gry planujemy w 2022 roku. Zdradzę, że nasza kolejna emocjonująca produkcja w pierwszej kolejności pojawi się na popularne gogle VR” – powiedział członek zarządu Carbon Studio Aleksander Caban, cytowany w komunikacie.
Wczoraj odbyła się globalna premiera największego tytułu Carbon Studio – „Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall”. Budżet projektu wyniósł ok. 2 mln zł, a cenę pojedynczej gry ustalono na 29,99 USD.
„Chcemy na bieżąco rozwijać ten projekt, dlatego przewidujemy wydanie dodatków do wersji na PC VR i Oculus. Obecnie są w fazie przygotowywania. To właśnie platforma Oculus jest dla nas kluczowa pod względem osiągnięć sprzedażowych także i tej gry. Najwięcej przychodów uzyskujemy ze sprzedaży tytułów na Questa” – dodał Caban.
Carbon Studio specjalizuje się w tworzeniu i wydawaniu gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów technologii VR: Oculus, HTC Vive, PlayStation VR, Microsoft VR, Samsung Gear VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Carbon Studio stworzy grę przeznaczoną na wszystkie główne platformy VR, osadzoną w uniwersum „Warhammer: Age of Sigmar”. Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2019 r.
Źródło: ISBnews
Oby wiatr w żagle, szczególnie na parkiecie giełdowym