Zarząd Image Power podjął decyzję w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego w drodze emisji do 150 tys. akcji serii F w granicach kapitału docelowego z wyłączeniem w całości prawa poboru dotychczasowych akcjonariuszy, podała spółka. Akcje serii F zostaną zaoferowane w trybie subskrypcji prywatnej. Obecnie kapitał spółki dzieli się na 1 553 233 akcje.
„Rada nadzorcza spółki wyraziła zgodę na wyłączenie prawa poboru dotychczasowych akcjonariuszy w całości w odniesieniu do akcji zwykłych na okaziciela serii F, zarząd emitenta podjął uchwałę nr 01/02/2023 w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego spółki w granicach kapitału docelowego z wyłączeniem w całości prawa poboru dotychczasowych akcjonariuszy oraz zmiany statutu spółki” – czytamy w komunikacie.
Akcje serii F zostaną zaoferowane w trybie subskrypcji prywatnej. Oferta skierowana będzie do mniej niż 150 osób fizycznych lub prawnych, innych niż inwestorzy kwalifikowani. W związku z powyższym, do oferty publicznej akcji serii F nie ma zastosowania obowiązek sporządzenia prospektu emisyjnego lub innego dokumentu ofertowego, wskazano.
„Jednocześnie cena emisyjna akcji serii F zostanie ustalona przez zarząd Image Power, za zgodą rady nadzorczej, z uwzględnieniem wyników procesu budowania księgi popytu lub innego procesu mającego na celu pozyskanie podmiotów obejmujących akcje serii F, a także innych okoliczności, jakie mogą mieć wpływ na cenę emisyjną akcji serii F w momencie jej ustalenia” – czytamy dalej w komunikacie.
Umowy objęcia akcji serii F zawierane będą do 30 maja 2023 roku. Środki pozyskane z emisji akcji serii F zostaną w całości wykorzystane na bieżącą działalność i rozwój spółki oraz realizację planów strategicznych, podano także.
„Przed Image Power bardzo ważny rok i kilka kluczowych premier. Zgromadziliśmy w naszym portfolio wyselekcjonowane gry, które – w naszej ocenie – mają duże szanse, aby odnieść sukces na konkurencyjnym rynku. Przeanalizowaliśmy solidnie nasze mocne strony i określiliśmy strategię dalszego, dynamicznego rozwoju. W najbliższych miesiącach, z uwagi na zaplanowane premiery, liczymy na poprawę wyników finansowych” – powiedział prezes Marcin Zaleński, cytowany w komunikacie.
Spółka planuje, że w lutym w ręce graczy trafi prolog „Cruise Ship Manager”, a miesiąc później gra zadebiutuje w pełnej wersji na PC. Także w marcu swoją premierę będzie miał „Creature Lab”. W II kwartale br. Image Power udostępni „Offroad Mechanic Simulator”. To gra z popularnej serii „Mechanic Simulator”. Projekt pozwala na pełną emocji rozgrywkę, podczas której gracz kieruje różnego typu samochodami terenowymi.
Z kolei w czerwcu br., podczas letniej edycji Steam Next Fest, zaprezentowane zostanie demo największej produkcji spółki – „Haunted House Renovation”. To gra symulacyjna FPP, w której gracz zajmuje się renowacją nawiedzonych domów. W rozgrywce sprząta, odmalowuje i mebluje kolejne domy oraz wypędza przebywające w nich mroczne byty. Aktualnie trwają zaawansowane prace produkcyjne, wymieniono w informacji.
„Nasz harmonogram wydawniczy wygląda obiecująco. Chcemy, aby nasze najpopularniejsze IP, które pokochają gracze, były na bieżąco rozwijane i udoskonalane (evergreen), co w znaczący sposób zwiększy potencjał sprzedażowy i długość życia projektu. Na pewno taką grą ma być 'Offroad Mechanic Simulator’ oraz 'Creature Lab’. Ten ostatni docelowo będzie dostępny w wersji konsolowej. Środki na port tej gry pozyskaliśmy w styczniu w ramach kampanii na Kickstarterze” – podsumował prezes.
Strategia spółki zakłada dywersyfikację portfolia o projekty o coraz wyższych budżetach. Już teraz Image Power pracuje nad tytułem A+. Więcej szczegółów na ten temat zostanie ogłoszone niebawem, zapowiedziano także w informacji.
Image Power powstało w 2012 roku, w ramach pierwszej w Polsce szkoły concept artu – „Potęga Obrazu”. W 2019 roku Image Power rozszerzyło profil działalności o produkcję oraz wydawanie gier wideo. Od tego czasu podmiot współpracuje z PlayWay. Od kwietnia 2021 roku akcje Image Power są notowane na rynku NewConnect.
Źródło: ISBnews