Wyniki sprzedaży jednego z kluczowych tytułów Vivid Games – „Eroblast” na Nintendo Switch za pierwsze dwa tygodnie napawają optymizmem, ocenił product owner „Eroblast” Łukasz Kamiński. Wersje tej gry na iOS i Androida otrzymały w lipcu tłumaczenie na hiszpański.
„’Eroblast’ bardzo dobrze wpisuje się w specyfikę Nintendo Switch. Wyniki sprzedaży za pierwsze dwa tygodnie napawają optymizmem. Wydawca, jeszcze w sierpniu, zaproponuje użytkownikom kolejne płatne paczki dodatków. Jeśli chodzi o wersje iOS i Android, wierzymy, że dzięki tłumaczeniu na hiszpański zwiększymy efektywność monetyzacji na kolejnym, bardzo dużym rynku. Efektywność i rentowność, zarówno premiery na Nintendo Switch, jak i wprowadzenia hiszpańskiej wersji językowej będziemy w stanie ocenić po wakacjach” – powiedział Kamiński, cytowany w komunikacie.
Spółka podała, że wygenerowała w lipcu przychody na poziomie 1,7 mln zł i stratę w wysokości 220 tys. zł. Narastająco przychody wynoszą 13,4 mln zł, a zysk 0,3 mln zł.
Zespoły produkcyjne zgodnie z planem realizują kolejne etapy prac nad „Real Boxing 3” i „Easy Boxing”. Zarząd pozostaje skupiony na realizacji ogłoszonej w kwietniu strategii. Kolejnych partnerów biznesowych będzie pozyskiwać m.in. na targach GamesCom w Kolonii, pod koniec sierpnia, zapowiedział Vivid Games.
„Naszym priorytetem są teraz obecne i nowe tytuły oraz poszukiwanie kolejnych, po BoomBit, partnerów biznesowych. Jestem zadowolony z postępów jakie odnotował w ostatnich miesiącach zespół pracujący nad 'Real Boxing 3′. Prace realizowane są zgodnie z planem, w prototypie implementowane i testowane są kolejne funkcjonalności. Pod koniec sierpnia bierzemy udział w GamesCom w Kolonii, gdzie spotkamy się z potencjalnymi partnerami strategicznymi z różnych obszarów. 'Real Boxing 3′ z pewnością będzie jednym z głównych tematów zaplanowanych rozmów – wskazał CEO Vivid Games Piotr Gamracy.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.
Źródło: ISBnews