Przychody ze sprzedaży gry „Dex” w wersji cyfrowej uzyskane w przedsprzedaży oraz pierwszych trzech tygodniach sprzedaży przekroczyły łączne poniesione koszty wydania oraz marketingu gry na platformę Nintendo Switch oraz sumę wypłaconego minimum gwarancyjnego dla dewelopera gry, podał QubicGames.
„Jednocześnie przychody wygenerowane przez grę do dnia niniejszego raportu w pełni pokryły zwrot nakładów inwestycyjnych współwydawcy gry, spółki Sonka S.A., które zgodnie z umową zawartą przez emitenta ze spółką Sonka S.A. jako pierwsze są recoupowane z przychodów z gry” – czytamy w komunikacie.
Dalsze przychody z gry, po potrąceniu prowizji Nintendo, będą należne w proporcji 50% QubicGames oraz 50% łącznie – deweloperowi gry, Dreadlocks, i współwydawcy.
„Niezależnie od sprzedaży cyfrowej gry prowadzona jest przedsprzedaż limitowanej wersji pudełkowej gry przez wydawcę – Red Art Games. Sprzedaż tej wersji dodatkowo zwiększy zyskowność osiągniętą ze sprzedaży gry” – czytamy dalej.
QubicGames podał też, że premiera japońskiej wersji gry została przeniesiona na październik 2020 r. Spółka planuje wspólną japońską premierę gry „Dex” wraz z drugim cyberpunkowym tytułem „Akane”.
QubicGames jest studiem deweloperskim, które zostało założone w 2004 r. Do 2012 r. spółka realizowała głównie gry na konsole Nintendo, a od 2014 r. zajmuje się także produkcjami na platformy iOS/Android, Sony PS4 i PS Vita, a także komputery PC/Mac. Spółka jest notowana na NewConnect od 2016 r.
Źródło: ISBnews