Vivid Games ocenia, że listopadowy soft launch „Real Boxing 3” w USA udowodnił wysoki technologiczny poziom gry i sprawność funkcji multiplayer, ale także pokazał wskaźniki z kluczowego dla nas rynku (USA) na poziomie, który pozwala myśleć pozytywnie o przyszłości gry, ocenia CEO Piotr Gamracy.
„Istotnym i pozytywnym zdarzeniem w listopadzie był soft launch 'Real Boxing 3′, który nie tylko udowodnił wysoki technologiczny poziom gry i sprawność funkcji multiplayer, ale także pokazał wskaźniki z kluczowego dla nas rynku (USA) na poziomie, który pozwala myśleć pozytywnie o przyszłości gry” – powiedział Gamracy, cytowany w komunikacie.
Jak podała wcześniej spółka, w jej ocenie soft launch „Real Boxing 3” w Stanach Zjednoczonych potwierdził pozycję gry jako „godnego następcy” gry „Real Boxing 2”. Testy miały miejsce w dniach 21-30 listopada 2024 roku i udowodniły zdolność gry do angażowania użytkowników dzięki funkcji walk Player vs. Player (PVP) w czasie rzeczywistym. Podczas testów rozegrano ponad 32 500 bijatyk, a proces dopasowywania graczy działał bez zarzutu.
Spółka podała też dziś, że wygenerowała w listopadzie sprzedaż na poziomie 1,3 mln zł (wzrost o blisko 25% wobec października) oraz dodatni wynik netto na poziomie 0,15 mln zł.
„Wyniki za listopad są zdecydowanie lepsze od październikowych. Pokazuje to, że zespół 'Real Boxing 2′ odrobił lekcje, a wdrażane aktualizacje w coraz większym stopniu przekładają się na wzrost efektywności monetyzacji. Musimy jednak pamiętać, że na efektywność, także kampanii UA, wpłynęły również inne czynniki. Przede wszystkim duże zainteresowanie tematem boksu, dzięki legendarnej już walce Tyson vs. Paul zorganizowanej przez Netflix” – skomentował CEO.
Narastająco za jedenaście miesięcy 2024 roku Vivid Games spodziewa się następujących wyników: przychody ze sprzedaży na poziomie 12,5 mln zł, wynik netto na poziomie -0,67 mln zł i EBITDA na poziomie 1,8 mln zł.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.
Źródło: ISBnews