3LP z Grupy TIM analizuje trzy potencjalne akwizycje, poinformował prezes Maciej Posadzy.
„W tej chwili analizujemy bardzo mocno trzy cele akwizycyjne, mamy umowę z doradcą transakcyjnym” – powiedział Posadzy podczas konferencji prasowej, zastrzegając, że spółka nie ma jeszcze ostatecznych rozstrzygnięć.
Poinformował także, że odnoście powierzchni magazynowych, które w tym roku wejdą do grupy, zabezpieczono umowami wynajmu już ok. 70%. Nad pozostałymi 30% spółka „bardzo intensywnie pracuje”.
Prezes odniósł się też do rynku niemieckiego.
„Magazyn w Słubicach będzie gotowy na koniec III kw. przyszłego roku. Jeśli chodzi o rynek niemiecki, w tej chwili przygotowujemy koncepcję wyjścia na rynek z naszą ofertą. A same usługi będziemy świadczyć od momentu uruchomienia tego magazynu” – powiedział.
Wczoraj, podając szczegóły oferty publicznej, spółka przypomniała, że posiada pipeline zaawansowanych rozmów z nowymi klientami pod planowane powierzchnie magazynowe, a także spodziewa się nowych klientów dzięki potencjalnym akwizycjom czy większemu otwarciu się na rynek niemiecki. 3LP planuje, że do końca 2023 roku będzie zarządzać ok. 240 tys. m2 powierzchni magazynowej – czyli blisko trzykrotnie większą niż obecnie.
Prezes wyjaśniał, że spółka planuje rozwój na nowych rynkach, a szczególnie perspektywicznym jest rynek niemiecki. Kolejnym elementem jej strategii są akwizycje, gdzie analizuje możliwości inwestycji w zagraniczne i polskie spółki dostarczające usługi fullfilmentu dla e-commerce.
Oferta publiczna do 15,9 mln akcji nowej emisji serii E (stanowiących 21,2% kapitału po podwyższeniu) spółki 3LP rozpocznie się 9 maja od publikacji ceny maksymalnej. Zamiarem spółki jest uzyskanie wpływów z oferty w kwocie brutto ok. 104 mln zł.
Najważniejszymi klientami 3LP są: TIM, IKEA oraz Oponeo.pl. Spółka zarządza centrami logistycznymi o łącznej powierzchni 81,5 tys. m2, zlokalizowanymi w Siechnicach, Wojkowicach oraz Krajkowie (na południowy wschód od Wrocławia).
3LP specjalizuje się w świadczeniu zautomatyzowanych usług logistycznych podmiotom z branży e-commerce. Spółka została zawiązana w marcu 2016 roku.
Źródło: ISBnews