Brand24 wypracował ok. 0,3 mln zł skonsolidowanej straty EBITDA w I poł. 2024 r. (wobec 4 mln zł zysku rok wcześniej), przy ok. 16,3 mln zł przychodów ze sprzedaży (wobec 13,1 mln zł rok wcześniej), podała spółka, prezentując wstępne dane.
Skonsolidowany wynik z działalności operacyjnej wyniósł ok. -2,3 mln zł w I półroczu wobec 2,7 mln zł zysku rok wcześniej, podano także.
„25-30-procentowe tempo wzrostu biznesu to cel bazowy, jaki mamy na najbliższe kwartały. Wprowadziliśmy do oferty dla największych klientów szereg nowych narzędzi AI i chcemy monetyzować pojawiające się funkcje premium. Dlatego testujemy wyższe ceny abonamentów – na razie na nowym klientach. Jeśli zostaną dobrze przyjęte, to stopniowo będziemy stosować je do całego portfolio” – powiedział współtwórca i prezes Brand24 Michał Sadowski, cytowany w komunikacie.
„Patrząc nasze kluczowe wskaźniki, w drugim kwartale osiągnęliśmy MRR na poziomie 650 tys. USD, czyli ok. 2,6 mln zł. W tym samym czasie ARPU wzrosło o 28% do 165 USD (657 zł). Na nowych klientach było jeszcze wyższe osiągając niemal 200 USD na konto. Insights24, gdzie tworzymy zaawansowane analizy dla najbardziej wymagających klientów coraz więcej dodaje do sprzedaży stricte abonamentowej” – dodał.
Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w maju 2021 r., przenosząc się z rynku NewConnect.
Źródło: ISBnews