Brand24 podpisał porozumienie, na mocy którego Facebook przywraca Spółce dostęp do profili w serwisach Facebook oraz Instagram. Oprócz profili firmowych zostały przywrócone profile personalne osób związanych ze Spółką, konta reklamowe oraz ogólny dostęp do API.
„Powrót Brand24 na platformy Facebook oraz Instagram to dobra wiadomość dla wszystkich osób związanych ze Spółką. Oprócz profili firmowych zostały przywrócone profile personalne osób związanych ze Spółką, konta reklamowe oraz ogólny dostęp do API.” – powiedział prezes Michał Sadowski.
Równolegle, zgodnie z ustaleniami z przedstawicielami Facebook, Inc oraz najnowszymi wytycznymi ww serwisów, Spółka przygotowuje nową integrację Brand24 z serwisami Facebook oraz Instagram. Integracja pozwoli na pojawienie się danych z ww serwisów w narzędziu Brand24. Spółka przewiduje, że proces ten może potrwać do kilku tygodni.
„Zgodnie z ustaleniami z przedstawicielami Facebook, Inc oraz najnowszymi wytycznymi obu serwisów obecnie pracujemy nad nową integracją, która pozwoli na pojawienie się danych z obu serwisów wewnątrz narzędzia Brand24. Przewidujemy, że cały proces, w tym procedura weryfikacji naszej nowej aplikacji (tzw App Review), może potrwać do kilku tygodni. Chcemy przy tym wykorzystać przebytą procedurę weryfikacji jako istotne aktywo Brand24, które ma szanse stać się rynkowym standardem monitoringu Facebooka oraz Instagrama w sposób zgodny z najnowszymi wytycznymi ww. platform.” – dodał prezes Michał Sadowski.
Ostatnie miesiące dla Spółki były ciężkie. Po informacji o zablokowaniu profili na Facebooku i Instagramie kurs akcji poszybował mocno w dół. Brand24 jeszcze przez jakiś czas będzie odczuwać efekty zaistniałej sytuacji, jednak liczy, że najgorsze ma już za sobą.
„W ostatnich miesiącach zmierzyliśmy się z najtrudniejszym wyzwaniem biznesowym w historii Spółki. Efekty będziemy odczuwać jeszcze przez jakiś czas, chociaż liczymy, że najgorsze mamy już za sobą. Niemniej udowodniliśmy, że dla wielu klientów – istniejących i nowych – Brand24 jest cennym narzędziem nawet gdy zmienia się dostępność analizowanych danych. Nawet w trudnym okresie po blokadzie, Brand24 zdołał sprzedać ponad 1000 nowych abonamentów. Powrót Brand24 na ww platformy to dla mnie osobiście szczególnie duże wydarzenie, bo ułatwia nam powrót na ścieżkę budowania pozycji globalnego lidera w monitoringu Internetu. Ścieżkę, którą kroczymy od prawie 9 lat rozwijając ten biznes.” – podsumował prezes Michał Sadowski.
Brand24 SA jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści publicznych w Internecie. Umożliwia wychwytywanie publicznych wzmianek, budowanie relacji oraz pozyskiwanie klientów. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w Internecie.
Źródło: Spółka
Dzięki piękne za puszczenie tych dobrych informacji w świat!
Serdeczne pozdrowienia od #TeamBrand24! 🙂